Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi allemaal,

Ik ben Pim, 25 jaartjes jong en kom uit Valkenswaard.

Ben ooit begonnen met elektrisch scheren, voor die paar dons haartjes op je 16e is dat prima te doen. Vervolgens overgestapt op een stoppelbaardje dus een aantal jaren niet geschoren.

Sinds 2 jaar mag ik me niet meer ongeschoren op het werk vertonen en ben toen gaan natscheren. Eerst met de wegwerprommel en schuim uit een busje.

Vorig jaar besloten om van het scheren een fatsoenlijk ritueel te maken en voor het krabbertje gekozen.

Van de familie een mooi setje van Mühle gekregen waar ik mee aan de slag kon.

Jaartje verder en wil het arsenaal maar eens uit gaan breiden. Zodoende kwam ik op dit forum en mezelf maar meteen aangemeld

Hier een foto van wat ik tot nu toe heb q3ualS.jpg

Hier een foto van een koffer die ik om wil bouwen tot scheerkastje

8rAdpz.png

Ik ben trouwens begonnen met een shavette met wisselbare mesjes, maar kwam er al snel achter dat mijn haren 80.000 verschillende kanten opgroeien en dan is een krabbertje wat fijner en handzamer.

Ik scheer meestal in de avond zodat ik er de tijd voor heb, 20-25 minuutjes toch wel zeker.

Ik ben al druk bezig om alle onderwerpen door te spitten, staat zoveel leuks en leerzaams tussen!!

Guest Gusto
Posted

Welkom Pim!

Posted

Welkom in de wondere wereld van het natscheren, neem eerst maar de info die je hier kan vinden in je op en tracht dan van daaruit een idee te vormen wat voor jouw aantrekkelijk zou kunnen zijn om aan te schaffen, als je dit lijstje dan op het forum plaatst zal je zeker voor en tegens te lezen krijgen waardoor je keuze dan eventueel kan bijgesteld worden.

Posted

Veel plezier hier.

Alleen een ding, als ik zie wat je al hebt, kan ik je verzekeren, dat je koffertje binnenkort te klein is.

Succes.

• 2 weeks later...