Jump to content

Voorstellen

gaitgroot

Recommended Posts

Ben al twee jaar met DE aan het scheren ( en al 1 jaar lid van het forum met dit weekend mijn eerste berichten). Ben gezegend met een zeer zware baardgroei en een gevoelige huid. In mijn jeugd begonnen met de Philips scheerapparaten, maar deze hebben geen effect meer bij mij (of eigenlijk wel: hij produceerde alleen maar een branderige huid). Na dode Gilette messen, een verdwaalde maandag bij boldking uiteindelijk verknocht geraakt aan de DE messen. Vanwege mijn gevoelige huid toch aangewezen op een milde krabber. Ik heb thuis een Gilette fat-boy, een merkur futur een Edwin Jagger en sinds kort een feahter as D2 krabber liggen. De instelbare messen werken voor mij het beste in de mildste stand. Ik gebruik de feahter scheermessen. Verder gebruik ik Prep pre-shave, barc of baume.be scheerzeep en barc bump down en sluit iedere scheerders af met alk-poeder van clubman. Werk voor mij prima zonder irritatie.

Qua hobby's: ik rij graag motor, drink wel eens een lekkere whisky en sport een keer of drie per week.

Gerrit