Jan Zoethout Posted April 14, 2016 Posted April 14, 2016 Zowel Teun (KugelFanger) als ik uit onze winterslaap ontwaakt - Teun heeft zelfs de stoute schoenen aangetrokken en een nieuwe draaibank aangeschaft: Kort nadat de nieuwe draaibank in huis was, 6 handvatjes gedraaid en richting Veldhoven verstuurd. Deze kwamen binnen: Toch maar eens snel aan de slag - handvatjes netjes 2 keer gelakt: ... en van de gebruikelijke abalone schijfjes voorzien: De handvatjes netjes in de rij: En wat gaan we daar mee doen ? Welnu, van links naar rechts: -1- Bahia rozenhout - wordt een kwast voor roland (silvertip) -2- Pink ivory - wordt een kwast voor mezelf (paard) -3- Appel - wordt een kwast voor een Spaanse relatie (paard) -4- Noten - wordt een kwast voor een Spaanse relatie (paard) -5- Bahia rozenhout - gaat nog even op de reservebank, waarschijnlijk wordt 't (ooit) een syntheet -6- Appel - wordt ook een kwast voor mezelf, silvertip knot is in bestelling. De verdere afwerking zal ik in aparte draadjes behandelen ...
KugelFanger Posted April 14, 2016 Posted April 14, 2016 zien er weer gelikt uit , ik ben erg benieuwd naar de handvatjes
mhharsta Posted April 14, 2016 Posted April 14, 2016 Zoals we van jullie gewend zijn; het ziet er weer strak uit.
Recommended Posts