cutthroat Posted April 11, 2016 Posted April 11, 2016 - Colibri no.7 7/8 - L'Occitane Plisson - TFS bergamotto neroli forte - Aluin - Floid vigoroso - The Shave Doctor moisturazor In drie gangen weer spiegelglad. Een enkel prikje van de aluin, de Floid gaf iets meer prik. Afgemaakt met de moisturazor.
Edsel Posted April 11, 2016 Posted April 11, 2016 (edited) Gillette Slim Twist Polsilver (5) Omega 10019 TFS Bergamotto Neroli Nivea sensitive cooling ASB Edited April 11, 2016 by Guest
fireshrimp Posted April 11, 2016 Posted April 11, 2016 Merkur 39C Feather RazoRock Plissoft Musgo Real Spiced Citrus TFS ASB Bergamotto Neroli
DannyVG Posted April 11, 2016 Posted April 11, 2016 semogue 830 Kai Att M1 tfs crazy sandalwood pre tfs crezy sandalwood forte zeep aluin Dhr Harris sandalwood asl Dhr Harris sandalwood asb
Tjebbe Posted April 11, 2016 Posted April 11, 2016 Amandelolie, Stirling Kong, Speick scheerzeep, Barbaros TR-1, Souplex (2), Speick aftershave lotion. Glad.
Harkos Posted April 11, 2016 Posted April 11, 2016 Turkse paardenhaar (Lider 1), Baume.be, Ikon_Shavecraft 101, Ladas_Super stainless 3e x, Floïd_Original, Floïd_Aftershave Balsem. Kwast en zeep: Turkse paardenhaar (Lider 1) en Baume.be: Grote kwast, prima zeep, dus een mooie dot schuim. De slappe Turk moet even de boel op gang brengen. De Baume vraagt wat extra aandacht bij het opschuimen.Met name goed laden en gedoseerd nadruppelen is hier het adagio. Weer ruim voldoende voor 3 rondes lekker warm schuim. Mesje en krabber: De Ladas_Super stainless voor de 3e x gebruikt. Het mesje doet het de 3e x zeker zo goed als de 2e en dus veel beter, dan de 1e. Duidelijk een mesje dat even moet inlopen. Moet de hoek niet te overdreven groot maken, want dan voel ik een lichte neiging tot bijterigheid. In de Ikon een prima resultaat. Wel duidelijk waarneembaar of de oc kant of de dichte kant wordt gebruikt. De OC is een stuk effectiever, dan de dichte kant. In beide gevallen echter een prima baardreductie. Resultaat BBS. De geur van de Floïd doet het goed met de Baume, dus die maar weer eens uit de kast gehaald.
Frog Posted April 11, 2016 Posted April 11, 2016 Feather DX pearl Feather Pro Omega S10005 Stirling Margaritas in the Arctic Alcolado Glacial Vandaag de Pearl DX opgehaald en daarom de scheerbeurt wat later ingepland. Wat een verschil met de SS is me dat! Deze Artist Club voelt sowieso meer aan als een echt open mes en ziet er ook een pak degelijker uit. Ik ben blij met deze aankoop!
Rubinho Posted April 11, 2016 Posted April 11, 2016 Merkur 34C Gillette 7 o'clock sharpedge Mitchell's Woolfat Semogue SOC Osage Rub Sent from my iPhone using Tapatalk
mhharsta Posted April 11, 2016 Posted April 11, 2016 (edited) Diamond 1072 6/8 Semogue SOC 2 band Proraso rood Denim Original AS Eerste scheerbeurt met dit mes, na een schone snede van de Charnley Forest. Het mes is loeischerp en scheert meer dan aangenaam zacht. Edited April 11, 2016 by Guest
Tony Posted April 11, 2016 Posted April 11, 2016 Fr. Herder 9 Near wedge Mijn eerste restauratie jaren geleden wat toch een apart gevoel geeft als je er weer een goede scheerbeurt mee gehad hebt.
Gepstra Posted April 11, 2016 Posted April 11, 2016 - A.J.A. Merkt - B&M Latha Original - Custom Shavemac Finest - Gillette NEW SC om het af te maken, Polsilver - B&M Latha post shave - Nivea creme 2e keer met het open mes. Aan de rechterkant voelt het al wat vertrouwder, nu een veel groter stuk geschoren dan de eerste keer. Omdat het nog wat traag gaat droogt de zeep wel wat sneller uit, veel water nodig dus
james bond Posted April 11, 2016 Posted April 11, 2016 bartex Lord imitatie Merkur Treet carbon Pinaud reserve: wordt niet gewaardeerd door de dames op mijn werk
james bond Posted April 11, 2016 Posted April 11, 2016 bartex Lord imitatie Merkur Treet carbon Pinaud reserve: wordt niet gewaardeerd door de dames op mijn werk
Snowmiss Posted April 11, 2016 Posted April 11, 2016 Pinaud reserve: wordt niet gewaardeerd door de dames op mijn werk En daarom doe hem juist op?!
Snuff Posted April 11, 2016 Posted April 11, 2016 Vandaag de Pearl DX opgehaald en daarom de scheerbeurt wat later ingepland. Wat een verschil met de SS is me dat! Deze Artist Club voelt sowieso meer aan als een echt open mes en ziet er ook een pak degelijker uit. Ik ben blij met deze aankoop! Told you so Altijd luisteren naar ome Ron Wist je dat er trouwens 7 Feather messen in zo'n zakje gaan
Frog Posted April 11, 2016 Posted April 11, 2016 Haha, ja je had het inderdaad al gezegd Ron! Maar 7 Feathers heb ik nu ook weer niet nodig. Hoewel er misschien met de tijd nog een RG komt om het verschil te voelen met een DX. We zien wel weer. Sowieso gaan er nog wel wat open mesjes bij komen denk ik.
Hanskoning Posted April 11, 2016 Posted April 11, 2016 Bakje water op de tafel, kruidvat borstel met de Haslinger Coconut geladen en de ATT S1 van een vers Gilette Permasharp mesje voorzien en in recordtijd zeven dagen baardgroei verwijderd in twee gangen. Overal nog wel wat haren te voelen maar wat een genot om weer redelijk van de haren te ontdoen zijn en de zijligging weer te kunnen innemen.
efsk Posted April 11, 2016 Posted April 11, 2016 Whipped Dog 24mm syntheet Meißner-Tremonia Salty Sea Sage M Chanudet "Le Phare" 6/8 Tunney aluin Zeep en kwast: Goed. Mes: Frans staal, niet heel hol, fijn van gewicht en fijn te hanteren. Scheerbeurt: lekker.
ArieMaiden Posted April 11, 2016 Posted April 11, 2016 Warme scuttle Razorock Plissoft Petal Pusher Amber Merkur 37C Gillette Rubie (2) Fa Easy-Go As(B)
cutthroat Posted April 12, 2016 Author Posted April 12, 2016 - ERN Ator 6/8 - L'Occitane Plisson - TFS tabacco verde forte - Aluin - Pinaud Clubman special reserve - TFS tabacco verde forte asb Weer een prima scheerbeurt met deze ERN. In drie gangen weer zo glad als een biljartbal. Wel even een moment van onoplettendheid en een minuscuul puntje op de adamsappel. Maar wat koud water en het was weg. Een enkel prikje van zowel de aluin als de Pinaud. Afgemaakt met de TFS asb.
Edsel Posted April 12, 2016 Posted April 12, 2016 Merkur 34C HD Rapira Platinum Lux (7) Omega 10019 TFS Bergamotto Neroli Kruidvat sensitive ASB
fireshrimp Posted April 12, 2016 Posted April 12, 2016 Fatip Piccolo Astra Semogue 2000 Tabac Nivea ASB
Carloz Posted April 12, 2016 Posted April 12, 2016 TOBS Peppermint Joris/Plisson DE Voshkod Osage Rub Kent BK8
Recommended Posts