Kingjack Posted April 8, 2016 Posted April 8, 2016 8/8 messen waren mij iets te gortig, te groot en lomp. Tot ik dit mes zag, meteen verkocht en vanwege het afscheid van de Mongoose was er wat budget Na het lezen van wat ervaringen van onze Amerikaanse vrienden was ik was huiverig wat betreft de Franse punt en de geringe feedback die een dergelijke wedge geeft. Onzin, het is een heerlijk mes en dat puntje bevalt juist uitstekend. Werkelijk een top product. Op naar de volgende....
Snuff Posted April 8, 2016 Posted April 8, 2016 Haha dan had je ook niet moeten lezen over de Amerikaanse vrienden maar over onze ervaringen met de koraats op je eigen Nederlandse forum dan had je er al lang eentje gehad zonder spijt Veel veel scheerplezier met je nieuwe aanwinst!
Tony Posted April 8, 2016 Posted April 8, 2016 Schitterend geheel, en wat een mooie scales. Werkelijk absolute Top Veel scheerplezier. Sent from my iPad using Tapatalk
mhharsta Posted April 8, 2016 Posted April 8, 2016 Daar kan je trots op zijn; prachtig mes met opvallende scales. Ook niet onbelangrijk is dat het goed scheert . Sent from my iPad using Tapatalk
Nienke Posted April 8, 2016 Posted April 8, 2016 Daar word je toch helemaal blij van. Heel gaaf! en goed werktuig natuurlijk.
efsk Posted April 8, 2016 Posted April 8, 2016 Je kijkt er in ieder geval niet overheen Het zit er wel prima uit, en dat het scheert geloof ik zomaar.
Kingjack Posted April 8, 2016 Author Posted April 8, 2016 Mooi mes, maar die scales Hier gruwelt de rest van het gezin ook behoorlijk van die scales. Ik vind ze echt prachtig
Kingjack Posted April 8, 2016 Author Posted April 8, 2016 (edited) Dank heren, en dame , voor de leuke reacties. Edited April 8, 2016 by Guest
Nienke Posted April 8, 2016 Posted April 8, 2016 Mooi mes, maar die scales Hier gruwelt de rest van het gezin ook behoorlijk van die scales. Ik vind ze echt prachtig part my english. You love it or you hate it. Meer zit er niet tussen denk ik. Ik vind ze ook geniaal
Snuff Posted April 8, 2016 Posted April 8, 2016 Volgens mij heb je toch een beetje yankee bloed in je aderen, daar zijn ze ook zo weg van die kleuren in messen en borstels
PI56 Posted April 8, 2016 Posted April 8, 2016 Het mes is prachtig en ik geloof je zonder meer als je zegt dat hij fijn scheert. Maar die scales..... nee, ook niet mijn ding.
Kingjack Posted April 8, 2016 Author Posted April 8, 2016 Ik geef de Turkse schoonfamilie de schuld. Die houden wel van ehmmm opvallende dingen Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Frank Posted April 8, 2016 Posted April 8, 2016 Gefeliciteerd Kingjack. Ik vind die Koraat erg mooi. Veel plezier ermee.
Harkos Posted April 9, 2016 Posted April 9, 2016 Ik geef de Turkse schoonfamilie de schuld. Die houden wel van ehmmm opvallende dingen Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk Hoezo, die scales zijn prachtig. Echt of nagebootst parelmoer? Dat mes is toch ook niet uit de 19e eeuw? Dan had je wel een vintage gekocht met effen scales. Modieus.
Kingjack Posted April 9, 2016 Author Posted April 9, 2016 (edited) Ja Harkos zo dacht ik er ook over Er zijn al genoeg vintage messen in huis. Het zijn stukjes echte parelmoer met een resin erover. Edited April 9, 2016 by Guest
reezur Posted December 24, 2019 Posted December 24, 2019 Wellicht wat aan de late kant qua reactie op deze post. Ben pas net actief op dit forum, maar na al wat eerdere berichten ben ik echt wel een beetje verliefd aan het worden op de Koraat messen...de eerste aanvraag ligt al in Oostenrijk. Helaas tot 13 januari met vakantie.. Alle ervaringen zijn echter welkom, al zie ik det dat wel goed zit op dit forum ?
Recommended Posts