Jump to content

Recommended Posts

Posted

Gillette 365

Een mesje uit India, voor mij de eerste keer uit dit land. verder heb ik niet zoveel informatie over dit mesje.

Mühle R41:

Ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik moet vinden van deze combinatie, het was wel goed maar toch niet helemaal (lekker duidelijk Teun :P). Geen irritatie, maar tijdens het scheren had ik iedere keer het gevoel alsof ik mezelf sneed. Dit was niet het geval, dus in principe gewoon een goede scheerbeurt maar toch wist ik nog niet helemaal wat ik van dit mesje moest vinden.

Schick Platinum Krabber:

Dit was een betere combi, maar ook niet echt je van het. weer wel goed maar het liep niet helemaal lekker, ik kon niet goed de hoek vinden en daardoor had ik het gevoel alsof ik druk moest geven om te scheren (nooit een goed idee). mijn eigen fout of gewoon toch het mesje wat vervelend deed, ik heb hem naar 2 beurten weg gegooid omdat ik er klaar mee was. De start was niet goed maar het tweede mesje was ook niet fijn, zou dit dan toch geen mesje voor mij zijn

Lord L5:

Dit was de eerste houder die wel goed zijn werk deed met de gillette 365, zo goed zelfs dat ik toch weer hoop had voor dit mesje. geen moeite met de hoek vinden, en ook geen moeite om goed glad te worden.

Fatip:

Ik dacht ik even: meh zal ik het wel doen, de R41 was niet echt wat. Uiteindelijk heb ik beslist om het gewoon te doen en, moah ik moet zeggen het viel helemaal niet tegen. niet het gevoel alsof ik mezelf sneed, en ook niet het gevoel alsof ik druk moest zetten voor resultaat. gewoon goed glad al was het wel met wat meer irritatie dan anders, maar dit was maar minimaal.

Merkur 37C:

Tja, als mesjes niet goed gaan komt de slant bij mij altijd een keer aan de beurt, gewoon als controle. en dit was gewoon verdomd goed, en ook wat ik verwacht van mesjes. mede door de scheerbeurten die ik krijg in mijn Merkur 37C toch een voldoende (ook omdat ze helemaal niet duur zijn)

Mijn cijfer voor dit mesje heb ik in mee gerekend dat de start toch niet zo goed was. ik denk dan ook dat dit niet een mesje is die door iedereen geliefd wordt, en in mijn geval niet in alle krabbers thuis is. Nu is het zo (voor mij) dat ik vaak de combi Mesje X Houder belangrijk vindt, en als het mesje met bepaalde houders niet overweg kan vindt ik dat niet erg. is dit wel het geval voor jou dan is dit waarschijnlijk niet een erg goede keuze (met een flinke dosis UEKAZ natuurlijk). maargoed uiteindelijke cijfer

een 7, Goed maar niet de beste.

even nog een plaatje :D.

uq52mVP.jpg

Terug naar overzicht

Guest Gusto
Posted

Waar heb je deze mesjes gevonden?