Jump to content

Recommended Posts

Posted

hallo,

ik ben bas, 29 jaar oud.

heb mezelf gisteren een starterssetje besteld bij shave and more, met de edwin jagger de 89l, en de proraso sensitive spullen, ik hoop dat dit me beter gaat bevallen dan al die gillete mesjes die ik heb gehad, ik begin steeds vaker last te krijgen van ingegroeide haren en irritatie, hoop dat het hiermee minder wordt, en dat scheren weer een plezier wordt.

Posted

Halo Bas, welkom en veel plezier hier. Ik hoop van je te horen als je je spullen binnen hebt.

Scheren kan zeker weer plezierig zijn!

Posted

welkom, alvast goed materiaal om mee te starten, wat geduld tot je de techniek onder de knie hebt, komt wel goed.

Posted

Welkom op het forum.

Ik hoop voor je dat de ingegroeide haren tot het verleden behoren.

Dat je weer plezier krijgt in het scheren zie ik wel weer gebeuren.

Posted

dank voor het warme onthaal, krijg net van mijn vader te horen dat ie nog een oude straight heeft liggen, dus als we het DE scheren onder de knie hebben over een paar maanden, dan zal ik me daar ook eens in verdiepen lijkt me erg leuk om te kunnen.

Posted

Welkom Bas, leuke set! Heb de DE89L ook sinds kort, mooi mes. Succes met het oppikken van de techniek, ben er zelf ook pas mee begonnen. Leercurve is vrij steil vindt ik... :D