iwan073 Posted August 18, 2013 Share Posted August 18, 2013 Weet iemand waar je de Wilkinson Sword Classic kunt kopen? En dan bedoel ik een fysieke winkel, niet online. Alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted August 18, 2013 Share Posted August 18, 2013 Volgens mij heeft Paul Kox (http://www.barbershopclassics.nl) ze in huis (Breukelen) hoewel niet echt goedkoop denk ik. Hij heeft officieel geen winkel meer maar als je een afspraak maakt heeft hij zijn spullen gewoon aan huis te koop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iwan073 Posted August 19, 2013 Author Share Posted August 19, 2013 Ok, dank je Harrie. Ik heb hem zojuist via zijn webshop besteld. Ben benieuwd. Kijken of het wat voor mij is, zo'n safety razor. Gisteren heel Amsterdam centrum afgestruind; nergens gevonden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iwan073 Posted August 21, 2013 Author Share Posted August 21, 2013 Ik heb 'm vandaag binnen gehad. Dus morgen mijn eerste scheerbeurt met een Safety Razor! Ben benieuwd. Heb het verband al klaarliggen! Na het scheren, wat doe ik met het mesje? Er in laten zitten? Er uit halen? Droog maken? Ergens mee behandelen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Treb Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 Mesje laten zitten, niet afdrogen (want best scherp!). Even het water eraf schudden daarna aan de lucht laten drogen. Als je heel erg pietluttig bent: drogen met een föhn of even spoelen in alcohol en laten drogen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iwan073 Posted August 21, 2013 Author Share Posted August 21, 2013 Ok, dank je wel. Ik vroeg het me af omdat ik op YouTube zag dat iemand ze afdroogde en daarna wat spul op de randjes smeerde Link to comment Share on other sites More sharing options...
VROEM Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 Vandaag in Duitsland geweest, daar kosten ze geen drol. EUR 3,40 bij de drogist en nog goedkoper bij Kaufmark. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts