mhharsta Posted March 28, 2016 Posted March 28, 2016 Heljestrand MK 6 Stirling Kong TFS Bergamotto Neroli Denim Original AS Voor de derde maal op rij een uitstekende scheerbeurt met de Heljestrand.
Snowmiss Posted March 28, 2016 Posted March 28, 2016 - Omega 31151 met Bergamotto Neroli - Lord L6 met Feather (1*) - Bergamotto Neroli ASB met als resultaat DFS
Tjebbe Posted March 28, 2016 Posted March 28, 2016 Amandelolie, Stirling Kong, Crabtree & Evelyn Indian Sandalwood, Above the Tie S2, Rapira Platinum Lux (1), Tunney aluin, Crabtree & Evelyn Indian Sandalwood aftershave balsem. Zo, even weer wat rust met de Above the Tie. Morgen weer oefenen met de Feather...
Johan Posted March 28, 2016 Posted March 28, 2016 Feather Popular krabber Personna Platinum Chrome mesje The Grooming Company synthetische kwast Tabac scheerzeep Sanex ASB Cella Eau De Lavande
Edsel Posted March 28, 2016 Posted March 28, 2016 Gibbs Refnr. 14 Rapira Swedish Supersteel (6) Vintage varkenskwast Dusy Kabinett rasierseife Kruidvat sensitive ASB Fijne scheerbeurt dus een goed begin van deze winderige paasmaandag.
fireshrimp Posted March 28, 2016 Posted March 28, 2016 Merkur 39C Morris Inox Semogue 2000 TFS Bergamotto Neroli TFS ASB Bergamotto Neroli Zondag niet geschoren, de 39C maakte korte metten met de stoppels, ook mede door de kom met heerlijk dik schuim. De bodem is in zicht van deze scheerzeep, dus die komt iets minder vaak in de roulatie zodat ik er nog een tijdje van kan genieten. Een BBS begin van deze inderdaad winderige paasmaandag.
Harkos Posted March 28, 2016 Posted March 28, 2016 Plisson_Fibre, Udder Delight Midnight Cowboy, Above the Tie_S1, Timor_Rostfrei 4e x, Harkos® ASB. Kwast en zeep: Plisson_Fibre en Udder Delight Midnight Cowboy: Had weer eens zin in een lekker vettig geitenmelk schuim. Dus de Udder Delight uit de kast. Deze zeep, die moeilijk te verkrijgen is, is zo lekker van geur en verzorging, dat ik er aan verknocht ben. Het is in Arizona en New Mexico verkrijgbaar bij boerenwinkels, vergelijkbaar met de eko winkels hier. En de geitenmelker zelf verkoopt het op zijn bedrijf. Wel nu de verwachting werd weer helemaal waar gemaakt. Daar het een zeer zacht zeep is, is deze prima met de Plisson op te schuimen. Mooie scuttle vol met schuim, met een heerlijke geur. Zit een beetje adembenemende erotiserende geur aan. Niet te versmaden. Mesje en krabber: De Timor_Rostfrei voor de 4e x gebruikt. Toen kwam de deceptie. De 4e x van de Timor. Ging nog net. Omdat ik toch al vraagtekens had, het mesje in de S1 gestopt, kan er weinig mis gaan. Dat klopte, maar het ging zeker ook niet goed. Deed de vorige Timor het 5x, deze vond zijn Waterloo bij 4x. De baard is er af, maar mijn bakkes is nog inzetbaar als pannenspons. Heb nu nog 1 Timor en die gaat in het museumkistje. Resultaat DFS. De aluin gepakt om de boel weer dicht te sealen en vervolgens alleen wat eigen ASB er op om de huid weer op te vrolijken. Tja en dan begin je met zo'n lekker schuim. Vrolijk Pasen, deze 2e paasdag.
Hanskoning Posted March 28, 2016 Posted March 28, 2016 De Wickham Soap Spice Trade met de Omega 80097 tot een weelderig schuim op het gezicht opgewekt. Het Wolfje met het Gilette Indian Black (3x) had geen enkele moeite met de aanwezige stoppels en in drie gangen en wat nabewerking weer paasglad. Heerlijke kruidige afwerking met de Pinaud.
Guest Gusto Posted March 28, 2016 Posted March 28, 2016 Ever Ready 1912 Gem PTFE (2) Semogue SOC 2 Band Das Haslinger - Meeresalgen L'Occitane - Mer & Mistral ASB VLS
Ator razor Posted March 28, 2016 Posted March 28, 2016 Merkur Progress stand 2 en daarna stand 3,5 Astra superior platinum (uit de probeer-set) Dassenharen scheerkwast Lemon&lime scheerzeep van Taylor of Old Bond Street Nivea asb Het Astra mesje bevalt me goed
Jan Zoethout Posted March 28, 2016 Posted March 28, 2016 SOTD 20160328 Kwast: Vie-Long 13071M Opschuimbakje: Epsilon Scheercreme: La Toja Classic Krabber: Messing SSSeygus (open/korte kam) met standaard (3,5") greep Mesje: Personna Platinum Chrome (2) After shave: Floid Black Heb 2 SSSeygus krabbers en 5 bijbehorende grepen. Combinatie 2 : VLS++ resultaat. Een fijne dag allemaal !
rezta Posted March 28, 2016 Posted March 28, 2016 Kwast / Whipped dog silvertip 24 MM Mesje / Wilkinson sword Krabber / Gillette slim twist Zeep / Proraso groen Haar / Damn good soap Aftershave / Axe Oud wood & dark vanilla
rezta Posted March 28, 2016 Posted March 28, 2016 De Wickham Soap Spice Trade met de Omega 80097 tot een weelderig schuim op het gezicht opgewekt. Het Wolfje met het Gilette Indian Black (3x) had geen enkele moeite met de aanwezige stoppels en in drie gangen en wat nabewerking weer paasglad. Heerlijke kruidige afwerking met de Pinaud. [attachment=0]Image1459155953.150030.jpg[/attachment] Ik heb vandaag Wickham Soap Bay Rum besteld ben er benieuwd naar mooie grote pot zo te zien op de foto!
Stoppel Posted March 28, 2016 Posted March 28, 2016 De Wickham Soap Spice Trade met de Omega 80097 tot een weelderig schuim op het gezicht opgewekt. Het Wolfje met het Gilette Indian Black (3x) had geen enkele moeite met de aanwezige stoppels en in drie gangen en wat nabewerking weer paasglad. Heerlijke kruidige afwerking met de Pinaud. [attachment=0]Image1459155953.150030.jpg[/attachment] Andere aluin, edoch wederom op een mooi voetje!
Hanskoning Posted March 28, 2016 Posted March 28, 2016 Ik heb vandaag Wickham Soap Bay Rum besteld ben er benieuwd naar mooie grote pot zo te zien op de foto! Is het je gelukt om een pot te bestellen? Het was een gelimiteerde uitgave, dan was je er gelukkig op tijd bij. Hij is trouwens vrij ver met de ontwikkeling van een harde zeep die nu getest wordt. Ook van mij een compliment over de hoge artistieke waarde van de foto. Andere aluin, edoch wederom op een mooi voetje! Kijk een man met smaak, daarnaast met een zeer professioneel inzicht en volledig met zijn tijd meegaand, zucht was iedereen maar zo op dit forum
efsk Posted March 28, 2016 Posted March 28, 2016 volledig met zijn tijd meegaand, Heb je ook een selfie-stick Hans?
Loei Posted March 28, 2016 Posted March 28, 2016 Barburry's Shavette Polsilver Super Iridium G&F/Windrose Polsilver Super Iridium Razorock Plissoft TBS Maca Root DVH Aluin Hema Shea Butter ASB Axe Africa Met de shavette alleen de wangen gedaan, WTG en XTG gang. Weer ging de shavette op sommige plekken niet soepel door de baard. Ik snap er echt niks van. Hij moet echt gedrukt worden met het risico op verwondingen. Deze keer 1 klein sneetje door de shavette, dat is zeker wel eens erger geweest. Door deze ervaring zit ik te twijfelen of het aan de shavette ligt, kan dit wel trouwens, of zijn de polsilvers gewoon niet de aangewezen mesjes voor in een shavette? Zou een Dovo of de IBC shavette beter scheren? De scheerbeurt wel heerlijk geurend afgemaakt en met dat ene sneetje mag ik niet klagen. Best een fijne scheerbeurt dus Zou iemand me verder nog advies kunnen geven wat betreft de shavette? Bedankt alvast.
Hanskoning Posted March 28, 2016 Posted March 28, 2016 Nee maar waarom moet dat Richard?? Wel heb ik een prachtig voetje onder het aluin zou je ook eens moeten proberen er gaat een wereld voor je open @Loei is dat jouw nieuwe plaatje die berenhoofd komt me zo bekend voor
marco Posted March 28, 2016 Posted March 28, 2016 Selfie-stick aaahhhrrgggg! Wil je dat nooit meer zeggen Richard?
Johan Posted March 28, 2016 Posted March 28, 2016 Ik heb een monopod. Tot mijn afgrijzen werd die door een stel pubers (mijn dochters) ook aangezien voor een selfie stick!
Recommended Posts