dbmsoutput Posted March 26, 2016 Posted March 26, 2016 Beste mensen, Ik ben beginnende openmes gebruiker en moet nog heel veel leren en ontdekken. Dankzij dit forum gaat het veel makkelijker en hier vind ik heel veel nuttige info, mooie spullen, adviezen en persoonlijke hulp! Geweldig! Dankzij Rolf (Kalerolf), kreeg van hem zeer goede instructies en aanwijzingen, heb ik vanochtend een grote riem gemaakt Riem is 80mm breed en 600mm lang. Bij Joël heb ik zeer voordelig benodigde ringen en sjablonen aangeschaft. Mannen bedankt! hierbij resultaat..... riem krijgt natuurlijk geen plek in Rijksmuseum maar voor iemand met twee linker voeten ipv handen er is best gelukt Er is zeker mijn beste creatie in afgelopen 20 jaar (kinderen zijn niet meegeteld) iedereen fijne dagen, groet Roman 1
Scoozy Posted August 15, 2018 Posted August 15, 2018 Hmm zeer netjes gemaakt ik heb ook interesse in het zelfmaken van zo een strop waar kan ik de info voor materialen enzo vinden aub ?
Snuff Posted August 15, 2018 Posted August 15, 2018 Weet niet meer uit het hoofd wie maar er zijn mensen op het forum die met goed succes zelf strops hebben gemaakt en nog altijd gebruiken, ze zullen vast wel reageren.
Snowmiss Posted August 16, 2018 Posted August 16, 2018 @Scoozy Mijn topic had je in ieder geval al gevonden
Recommended Posts