Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
dbmsoutput

Nieuwe strop dankzij duidelijke instrukties

Aanbevolen reacties

Beste mensen,

Ik ben beginnende openmes gebruiker en moet nog heel veel leren en ontdekken. Dankzij dit forum gaat het veel makkelijker en hier vind ik heel veel nuttige info, mooie spullen, adviezen en persoonlijke hulp!

Geweldig!

Dankzij Rolf (Kalerolf), kreeg van hem zeer goede instructies en aanwijzingen, heb ik vanochtend een grote riem gemaakt

Riem is 80mm breed en 600mm lang.

Bij Joël heb ik zeer voordelig benodigde ringen en sjablonen aangeschaft.

Mannen bedankt! hierbij resultaat..... riem krijgt natuurlijk geen plek in Rijksmuseum maar voor iemand met twee linker voeten ipv handen er is best gelukt :lol: Er is zeker mijn beste creatie in afgelopen 20 jaar (kinderen zijn niet meegeteld) :lol:

iedereen fijne dagen, groet Roman

skicv4o14ymrf.jpg

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat een gezellig kleedje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hmm zeer netjes gemaakt ik heb ook interesse in het zelfmaken van zo een strop waar kan ik de info voor materialen enzo vinden aub ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Weet niet meer uit het hoofd wie maar er zijn mensen op het forum die met goed succes zelf strops hebben gemaakt en nog altijd gebruiken, ze zullen vast wel reageren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.