Hanskoning Posted March 25, 2016 Posted March 25, 2016 Mevrouw Soapz citrus In de SOTD van rezta kwam ik bovengenoemde zeep tegen en vroeg me af hoe de kwaliteit van deze zeep tegenwoordig is. Mijn ervaring met deze zeep gaat terug naar haar begintijd van haar zeepmakerij waar ze met een stand op de Ijsselsteinse (Utrecht) jaarmarkt stond en ik toen de citrus en pepermunt scheerzeep (niet de vegan) aanschafte. Was niet erg onder de indruk weinig verzorgend en niet zo stabiel schuim en bij een volgende ontmoeting met haar dit aangegeven. Getriggerd door de zeep weer eens te zien haar website bezocht en ik zie dat de zeep nu verrijkt is met Shea butter en lanoline . Daarom de volgende vraag: wie heeft er nog meer recente ervaring met deze zeep? http://www.soapz.nl/product-categorie/scheerzeep/
rezta Posted March 26, 2016 Posted March 26, 2016 Hey wat leuk dat je dat op viel ik heb er nog weel een liggen mocht je het willen proberen misschien een ruil met een zeep ? of een klein bedrag met envelop verzending .
GladJakker Posted March 27, 2016 Posted March 27, 2016 Ik niet en ik ga het niet proberen ook. Voor een goed schuim het je voornamelijk stearine en kokosolie nodig en dat zit er onvoldoende in. Olijfolie zit er dan weer wel in, dat is verzorgend voor de huid, maar verknalt je schuim.
marco Posted March 27, 2016 Posted March 27, 2016 Ik heb een olijfolie zeep van BDS en die maakt echt heel goed schuim. Hoe ze het doen weet ik niet, maar het kan blijkbaar wel.
sourya Posted March 31, 2016 Posted March 31, 2016 Marco, ik heb ook die zeep van BDS een mooi voordeel hiervan is dat die lekker vettig blijft... Ik ben in ieder geval zeer tevreden van deze zeep
Recommended Posts