Wimmie Posted March 25, 2016 Posted March 25, 2016 Van horen zeggen een leuke locatie met bijzonder schappelijke prijzen, Cafe De Dreef in Dongen. http://www.cafededreefdongen.nl Zo maar een gedachte.... Voor volgende week zondagmiddag reserveren, 5 uurtjes lekker ouwe hoeren, kennismaken enz. onbezorgd, onder het genot van een hapje en een drankje. Geen afwas of opruimen alles geregeld. Bijvoorbeeld: Speciaal dreef arrangement nr. 1: Speciaal dreef arrangement nr. 1: Geheel verzorgde feestavond van 5 1/2 uur Binnenkomst met koffie, cake en soesjes. Tafel garnituur (bonbons, ships, pinda’s, zuur) 5× bittergarnituur Broodjes of naar keuze een puntzakfriet Onbeperkt drinken van alle dranken die aanwezig zijn ook sterke dranken Dit alles voor maar € 23.00 p.p. Uitbreiding met een portie saté of een slaatje € 26.00 p.p. Uitbreiding met saté en slaatje € 29.00 p.p Uitbreiding met saté en slaatje en shoarmavlees € 31.50 p.p. Deze arrangement aanbieding geld vanaf minimaal 30 personen Kinderen 4 t/m 12 jaar voor helft van de prijs Dongen lijkt mij voor iedereen halverwege en anders moet carpoolen toch te regelen zijn? Voor de duidelijkheid Niet in de plaats van Antwerpen maar ook! Mijn ervaring is dat de spontane (lees korte termijn) beslissing in dit soort zaken vaak het gezelligst zijn. Wim
Simson Posted March 25, 2016 Posted March 25, 2016 Ik zie geen verschil tussen het arrangement van 26 euro en 29 euro. Volgend weekend ben ik waarschijnlijk bezet(en). Ik woon in Amsterdam, ik denk dat een inventarisatie van waar men woont, een goed idee is. Ik deel wel je mening dat spontane acties vaak goed werken. Een middag aan elkaars wangen snuffelen, over elkaars wangen aaien, ah, het is een droom! (Grapje! Voordat ik word gekielhaald als mafkees).
Hanskoning Posted March 25, 2016 Posted March 25, 2016 Mooi initiatief Wim zo komt er weer een locatie bij waar de enthousiastelingen uit die regio elkaar kunnen ontmoeten. Ik ben echter niet aanwezig een uitje naar Antwerpen reikt voor mij.
Tjebbe Posted March 25, 2016 Posted March 25, 2016 Jammer, lekker dichtbij, maar ik ben aan het werk... Ik zie jullie in Antwerpen!
antonius Posted March 26, 2016 Posted March 26, 2016 Sorry,ik heb even de komend zes weken wat anders aan mijn hoofd.
Shaving Silly Posted March 26, 2016 Posted March 26, 2016 Wim ten eerste leuk dat je dit spontaan wil plannen maar mij is het te kort dag want ik heb al andere plannen voor volgend weekend. Antwerpen ga ik even kijken wat mogelijk is. Ik ga een week naar Finland in mei en dan is de zaak al 4 dagen dicht dus misschien sla ik dit jaar uiteindelijk over in alles ivm de kosten en mijn camping is ook weer open dus daar ga ik de zondag heen in april.
Wimmie Posted March 26, 2016 Author Posted March 26, 2016 Mensen, geen punt. Zoals gezegd zomaar een voorstel. Voor het zelfde geld had iedereen wel gekund. We wachten Antwerpen af. Fijne Pasen Wim
mhharsta Posted March 26, 2016 Posted March 26, 2016 Ook ik ben dit weekend en komend weekend nog aan het werk, maar het was een prima idee Wim. Fijn paasweekend allemaal.
Snuff Posted March 26, 2016 Posted March 26, 2016 Sorry,ik heb even de komend zes weken wat anders aan mijn hoofd. Je weet het nooit vooraf maar ik hoop dat de nevenwerkingen meevallen mijn beste
antonius Posted March 27, 2016 Posted March 27, 2016 Stijf en veel spierpijn Snuf,voor de rest is het afwachten maar het slinkt al
Recommended Posts