Jan Zoethout Posted March 25, 2016 Posted March 25, 2016 Een goede kennis van mij woont afwisselend In Polen en Nederland. Heb hem gevraagd of hij wat scheercremes voor me wil kopen. Nu is 'ie een paar weken in Polen en liet me dit plaatje zien: De vangst tot nu toe. Kosten ongeveer €5,- Heb 'm gezegd dat 'ie gerust nog meer cremes mag aanschaffen ... Wordt vervolgd, dus.
Snuff Posted March 25, 2016 Posted March 25, 2016 Zitten zeker enkele lekkere tussen en duur is anders!
KugelFanger Posted March 25, 2016 Posted March 25, 2016 Mooie vangt, wars en lider zijn erg lekkere creme's. Die andere ken ik niet maar als die van de zelfde kwaliteit zijn, heb je een hele goede vangst
merwtje Posted March 25, 2016 Posted March 25, 2016 Mooi hoor, Jan. De Wars is een prettige crème. Toevallig vandaag nog gebruikt.
Jan Zoethout Posted March 25, 2016 Author Posted March 25, 2016 Andre is nog maar een paar weken daar - over een aantal maanden komt 'ie waarschijnlijk met beduidend meer terug in Veldhoven. Het is natuurlijk wel een kwestie van een lange adem ...
Hanskoning Posted March 25, 2016 Posted March 25, 2016 De Wars Classic mogen ontvangen van Snuff en Wimmie en een zeer prettige creme om mee te scheren. De Lider sample van Snuff ben ik nog niet aan toe gekomen.
Snowmiss Posted March 25, 2016 Posted March 25, 2016 Goh, ik schoor mij vanmiddag met de Lider Active (via Wimmie verkregen) en was daar erg over te spreken. Ik ben eigenlijk erg benieuwd of deze crèmes hier in Nederland bij een Poolse winkel niet te krijgen zijn. Binnenkort maar eens bij eentje binnenstappen.
Snuff Posted March 26, 2016 Posted March 26, 2016 Ik heb ook al poolse winkels afgezocht maar helaas....
Recommended Posts