Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Onderstaand berichtje had ik al geplaatst alleen bij iemand in zijn topic :| ...

Sind een paar maanden scheer ik me met een de-krabbertje en sinds kort ook met een " nieuw" DOVO open scheermes. Dat scheren met een open mes gaat me nog niet echt vlotjes af maar ik blijf oefenen.

Vorige week heb ik een setje oude scheermessen kunnen kopen en 2 ervan zien er volgens mij nog goed uit.

De ene is een Ern type Ator en de andere is een mes van de firma F.D Bastet uit Den Haag.

Nu ben ik op zoek naar een "professional" die deze messen weer goed scherp kan slijpen. Ikzelf woon in het oosten van Groningen, dichtbij Ter Apel.

Wie zou me kunnen helpen?

Groet, Gert

2016-03-21%2018.54.55.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/gge36ek4zmq27rj/2016-03-21%2018.54.55.jpg?dl=0

Posted

Welkom! Een van de heren is vast in staat te helpen. Leuk dat je met een open mes in de weer bent. Succes en veel scheerplezier.

Guest Gusto
Posted

Welkom Gert!

Posted
Welkom, fijn mes de Ator.

Dat lijkt mij ook, moet ik alleen nog iemand vinden die hem voor mij professioneel scherp kan maken :D

Guest Gusto
Posted

Doe een verzoekje bij Buffel of Tony. ;)