Jump to content

Alles van een merk (zeep/deo/aftershave/EDT). Welke merken hebben dat?

Recommended Posts

Posted

Heren,

Wilt u niet naar de hele parfumwinkel ruiken, dan is het mooi als uw geurtje een lijn heeft van een after shave, deodorant en eau de toilette.

Dat heeft tabac heel goed begrepen. Alles mooi op elkaar afgestemd. Ook bij brut (meerdere geuren), old spice, bluebeard revenge en blue stratos is dat keurig verzorgd.

Zijn er nog meer geurtjes die een complete lijn hebben?

Posted

Ik vind zelf nog wat: Paco Rabanne, zowel pour homme als one million. Alleen Paco vraagt voor een bus deodorant 20 euro, dan heb ik er 8 van Brut op de markt.

Guest Gusto
Posted

Ik zou eerst eens gaan ruiken in z'n parfum-winkel. ;)

Posted

Mijn beste, hoeveel lijnen wil je hebben sla een willekeurige website van een parfurmerie op, zoek de mannen geuren op, type een naam in het zoekveld en je hebt alles inzichtelijk.

Posted
Mijn beste, hoeveel lijnen wil je hebben sla een willekeurige website van een parfurmerie op, zoek de mannen geuren op, type een naam in het zoekveld en je hebt alles inzichtelijk.

Klopt, maar daar kan je er niet lekker over ouwehoeren :-)

Posted

Tja dan zo bezien heeft naar de bekende weg vragen dus een zeer nuttige functie die ik helaas even over het hoofd had gezien :roll::lol:

Posted

zeg ook niet van alles. Van de meeste completere geurlijnen is er meer te krijgen als wat bij ons op de site staat. Maar ervaring leert dat daar te weinig vraag naar is. Onze insteek is destijds ook geweest zoveel mogelijk te kunnen leveren uit 1 lijn. Maar het gros van de klanten gaat toch alleen voor de zeep.

Guest Gusto
Posted
http://www.hetscheerhuys.nl/verzorgingsproducten-scheren/geurlijnen/ deo's handzepen talkpoeder etc. hebben we er niet bij gedaan aangezien de vraag daar niet naar is. Maar bij veel merken zijn die wel te verkrijgen. ;)

Van Proraso geen deo hoor. Wel van Treufitt & Hill ...16 euro voor een flesje van 50 ml. Tja...soms denk je dat er goud in zit.

Maar je wilt toch LEKKER ruiken, niet stinken naar goedkope rommel?

Posted

Tabac heeft een hele mooie reeks, zelfs meerdere lijnen. Ik ga zeker shoppen in Duitsland want naar Speick ben ik zeker ook beniewd.

(Tabac en Speick zijn beide Duits).

"Maar je wilt toch lekker ruiken, niet stinken naar goedkope rommel?"

Beste Gusto, ik zie geen verband tussen prijs en eventueel genot. Natuurlijk zou je in je product goud kunnen verwerken (ik zag ooit Gordon met cosmetica met goud erin verwerkt), geur technisch doet dat niets. Ik neem aan dat tegenwoordig de meeste geuren opgebouwd zijn uit synthetische geuren, mocht dat niet zo zijn dan verneem ik dat graag. Ik kan me voorstellen dat pepermuntolie uit een plant gewonnen duurder is dan uit een chemische fabriek. Maar dan wil ik wel weten welke geuren helemaal puur natuur zijn. Dan zou je nog kunnen zeggen "Brut is heden ten dage goedkoop, en kan dus niet lekker zijn", ik vind van wel, en als ik lees wat er over Brut op fragnatica wordt geschreven, het lijkt wel een liefdesverklaring.

Ik vind het eigenlijk best leuk dat Brut, Tabac en Old Spice hier gewaardeerd worden, misschien oubollig en niet hip, maar ik vind Exota/gazeuse/champagnepils ook lekker en dat is ook erg oud. En ook de lekkerste frisdrank.

Posted

L'oocitaine heeft verschillende dingen

Body shop heeft asb, scheercreme, en deo volgens mij

Arko (als je wilt) heeft scheerzeep, scheercreme, aftershave balm, aftershave

Supermax heeft (wat ik zelf heb) scheercreme, en aftershave

Posted

Rolf, dan heb ik er meer aan wat wel lang blijft ruiken. Pitralon vind ik een mild luchtje, in de fles al.

Maar laten we het dure Montana nemen, 50 euro voor 50 ml, ik heb de eau de toilette. Na een halve dag is het weg. Scoort niet veel beter dan Tabac of Old Spice en die kosten een derde daarvan. (dan bedoel ik ook de eau de toilette). En de Brut eau de toilettes zijn dan schrikbarend goedkoop (5 euro voor 100ml, een twintigste van wat Montana kost), ook een halve dag plezier. Ik merk niet zoveel van meer geld=meer kwaliteit.

Maar UEKAZ, Ik verneem graag wat jij fijne lang durende luchtjes vindt, waar je wat meer voor betaald.

Posted

Er zijn er zo veel.

Maar Tabac , daar zal ik nooit de hele lijn van kopen want dan stink ik pas naar goedkoop spul. Ik vind het dus helemaal niks die Tabac. Enkel hun Gentle Man's care ruikt lekker.

Uiteraard is dit mijn persoonlijke mening :-)

Posted
Rolf, dan heb ik er meer aan wat wel lang blijft ruiken. Pitralon vind ik een mild luchtje, in de fles al.

Maar laten we het dure Montana nemen, 50 euro voor 50 ml, ik heb de eau de toilette. Na een halve dag is het weg. Scoort niet veel beter dan Tabac of Old Spice en die kosten een derde daarvan. (dan bedoel ik ook de eau de toilette). En de Brut eau de toilettes zijn dan schrikbarend goedkoop (5 euro voor 100ml, een twintigste van wat Montana kost), ook een halve dag plezier. Ik merk niet zoveel van meer geld=meer kwaliteit.

Maar UEKAZ, Ik verneem graag wat jij fijne lang durende luchtjes vindt, waar je wat meer voor betaald.

Eau de toilette vervliegt inderdaad soms snel. Mocht je echt de hele dag willen ruiken moet je eau de parfum kopen, hier zit minder alcohol en meer eterische olie in.