Big Jean Posted March 18, 2016 Share Posted March 18, 2016 Goeie middag zo de mesjes uit Rusland zijn binnen morgen eens proberen Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted March 18, 2016 Share Posted March 18, 2016 Goeden middag ik heb deze mesjes ook ook al meerdere keren geprobeerd ook met een paar honderd tegelijk uit rusland en dat gaat altijd prima en er zijn mensen die denken dat de vouw onregelmatig is op deze mesjes althans in sommige gevallen bij de nieuwste lichting maar ik heb bij die van mezelf getest en dat niet onder vonden dus ik denk dat je wel plezier er van gaat hebben bij je scheerbeurt hoewel het natuurlijk altijd een gevalletje van uekaz blijft merkte ik toen ik de gillettes 7 o clock gebruikte die mn halve gezicht naar de kloten rukten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gusto Posted March 18, 2016 Share Posted March 18, 2016 Prima mesjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhharsta Posted March 18, 2016 Share Posted March 18, 2016 Tja...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0013 Posted March 18, 2016 Share Posted March 18, 2016 Поздравления! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Big Jean Posted March 18, 2016 Author Share Posted March 18, 2016 Ja we zien wel wat het gaat worden, anders kan ik altijd nog iemand van het forum er blij mee maken . Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted March 18, 2016 Share Posted March 18, 2016 Je komt de winter wel door hiermee. Ja die paar dagen nog zal inderdaad wel lukken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted March 18, 2016 Share Posted March 18, 2016 Hebben ze er ook een doosje leestekens bij geleverd? Succes met je Russische mesjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArieMaiden Posted March 18, 2016 Share Posted March 18, 2016 Ik vind het ook prima mesjes. Doen het goed in al mijn krabbers. ZIt al een poosje te twijfelen om er ook een grotere hoeveelheid van aan te schaffen maar ik twijfel nog over een andere Rus; Sputnik. Die bevallen mij ook erg goed maar zijn iets duurder in aanschaf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Big Jean Posted March 18, 2016 Author Share Posted March 18, 2016 Ik vind het ook prima mesjes.Doen het goed in al mijn krabbers. ZIt al een poosje te twijfelen om er ook een grotere hoeveelheid van aan te schaffen maar ik twijfel nog over een andere Rus; Sputnik. Die bevallen mij ook erg goed maar zijn iets duurder in aanschaf. Hallo,kijk eens op ebay op de site van, oktane-2008 mesjes met verzending $ 9,= is € 7,96 en de levertijd is ongeveer 10 dagen, en hij heeft div mesjes in de aanbieding Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArieMaiden Posted March 19, 2016 Share Posted March 19, 2016 Bedankt voor de tip. Verkoper is mij bekend maar ik kan die aanbieding niet vinden... De goedkoopste Sputniks doen allemaal 13 à 14 euro per 100. Voskhod is wel onder de 10 euro te vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted March 20, 2016 Share Posted March 20, 2016 Ladas zijn ook best ok. Bevallen mij beter dan Voskhod. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArieMaiden Posted March 20, 2016 Share Posted March 20, 2016 Ladas zijn ook best ok. Bevallen mij beter dan Voskhod. Heb ik ook nog een pakje van liggen. Moet ik binnenkort maar eens gaan proberen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert79 Posted April 1, 2016 Share Posted April 1, 2016 UEKAZ: ik zelf trek mn gezicht juist met die Ladas naar de klote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gusto Posted April 1, 2016 Share Posted April 1, 2016 Ladas en Sputnik's werd ik ook niet erg gelukkig van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoppel Posted September 3, 2016 Share Posted September 3, 2016 Ladas en Sputnik's werd ik ook niet erg gelukkig van. Vandaag voor de eerste keer een Sputnik gebruikt. Zou dit mijn eerste DE ervaring zijn geweest dan was het waarschijnlijk tevens mijn laatste geweest. Vreselijk! Het lijkt wel of elk baardhaartje afzonderlijk met een pincet eruit getrokken wordt. Na 1 scheergang gelijk bij het oude ijzer gedaan. Mesje leek totaal niet door de haartjes heen te komen. Wie herkent dit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted September 3, 2016 Share Posted September 3, 2016 Ik heb ooit een Sputnik met een Apollo gepaard. Zo erg als jij het beschrijft vond ik het niet maar het heeft de kans dat k ooit een tweede gebruik danig verkleind. Nu is het natuurlijk zo dat je er per ongeluk een rotte tussen hebt zitten, dus zou je eigenlijk met een tweede mesje uit een ander pakje, bij voorkeur uit een andere lading, nogmaals moeten testen. Dat heb ik niet gedaan, en doe jij dat ook niet duid ik je dat niet euvel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted September 3, 2016 Share Posted September 3, 2016 De Sputnik heeft hier slechts zeer kortstondig mijn scheerleven veronaangenaamd was een zeer onplezierige kennismaking zeg niveau Derby - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted September 3, 2016 Share Posted September 3, 2016 De Sputnik heeft hier slechts zeer kortstondig mijn scheerleven veronaangenaamd was een zeer onplezierige kennismaking zeg niveau Derby - Misschien kan je in het vervolg beter eerst even lezen, wat ik er van zeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted September 3, 2016 Share Posted September 3, 2016 Even in de scheerbase opgezocht Harrie en dit was de conclusie m.b.t. De Sputniks: Een goed mesje, maar ik heb betere. Wel koopwaardig. Wel met alle respect maar Derby- is bij mij absoluut geen goed mesje en al helemaal niet koopwaardig Trouwens geprikkeld door je opmerking zag ik ook mijn commentaat bij jou topic staan -zie onderstaand- en kijk het geheugen is minder aan het worden maar dit mesje heeft -de verkeerde- indruk gemaakt +1 een van de weinige mesjes die mij al scherende vrij snel ging tegenstaan en ook hier weer snel het huis verlaten hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted September 3, 2016 Share Posted September 3, 2016 Kijk heb je wel aan het denken gezet over gemeenschappelijke oordelen. Soms ben wat te voorzichtig optimistisch. Laat je gaan, als je de verleiding niet kunt weerstaan..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoppel Posted September 3, 2016 Share Posted September 3, 2016 Even in de scheerbase opgezocht Harrie en dit was de conclusie m.b.t. De Sputniks: Een goed mesje, maar ik heb betere. Wel koopwaardig. Wel met alle respect maar Derby- is bij mij absoluut geen goed mesje en al helemaal niet koopwaardig Trouwens geprikkeld door je opmerking zag ik ook mijn commentaat bij jou topic staan -zie onderstaand- en kijk het geheugen is minder aan het worden maar dit mesje heeft -de verkeerde- indruk gemaakt +1 een van de weinige mesjes die mij al scherende vrij snel ging tegenstaan en ook hier weer snel het huis verlaten hebben. Voor mij is de Derby niet geweldig, maar wel veel en veel beter dan dit Sputnik mesje. Wellicht een slecht exemplaar zoals Efsk zegt, maar ik ben er van genezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simson Posted September 5, 2016 Share Posted September 5, 2016 Als ik Russische mesjes inkoop, kan ik door er 500 per keer te bestellen, de prijs laten zakken tot zo'n E6,30 per 100. Misschien een ideetje? Door de bank genomen vind ik ze erg goed, zeker de Rapira Platinum Lux. "Elk voordeel heb zijn nadeel": als het zo goed en goedkoop kan, ga je je nieuwsgierigheid inperken, ik voel er niet meer voor om me nog te gaan scheren met bv Astra blauw, als je weet hoe goed en goedkoop het kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KugelFanger Posted September 5, 2016 Share Posted September 5, 2016 Astra blauw is niet veel duurder toch. Zowiezo als je ziet hoe veel je kwijt bent voor 100 mesjes (welk merk dan ook) ben je toch niet zo gek veel kwijt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simson Posted September 5, 2016 Share Posted September 5, 2016 Astra blauw is niet veel duurder toch. Zowiezo als je ziet hoe veel je kwijt bent voor 100 mesjes (welk merk dan ook) ben je toch niet zo gek veel kwijt Niets is minder waar, De goedkoopste die ik vind, is een Australiër die er per 100 Astra ' s, $15 voor wil hebben, versturen kost 3,78. De Rapira's zijn inclusief verzendkosten. Dus voor de prijs van 300 Rapira's heb je 100 Astra ' s. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts