Jump to content

Florida water

Big Jean

Recommended Posts

Ja ik had vandaag Div flesjes gekregen met de post maar ook nog wat andere geuren maak wel een lijstje en een foto.

1 fl Alcolado Glacial a 500 ml

1 fl Pompeia lotion a 435 ml

4 fl Florida water a 221 ml

1 fl Brut 33 a 755 ml

1 RSV Lotion verstuiver

1 Paket van 16 verschillende DE mesjes ( proef pakket )

Dus laat de zomer maar komen

Edited by Guest

Bij Amazing Oriental in Eindhoven verkopen ze 2 soorten Florida Water:

u4y5Y6O.jpg

De "originele" in plastic fles uit de States, en een in glazen fles uit China.

Beide zijn niet helemaal "mijn ding" - maar ik wil 't wel eens geprobeerd hebben.

Deze week de Chinese variant eens gebruikt - ruikt zoeter en kruidiger dan de Amerikaanse.

Wat me opviel, is dat het luchtje van de Chinese variant beduidend langer blijft hangen ... :D

Bij Amazing Oriental in Eindhoven verkopen ze 2 soorten Florida Water:

u4y5Y6O.jpg

De "originele" in plastic fles uit de States, en een in glazen fles uit China.

Beide zijn niet helemaal "mijn ding" - maar ik wil 't wel eens geprobeerd hebben.

Deze week de Chinese variant eens gebruikt - ruikt zoeter en kruidiger dan de Amerikaanse.

Wat me opviel, is dat het luchtje van de Chinese variant beduidend langer blijft hangen ... :D

Hallo Jan, Die Chinese verzie heb ik nog niet gezien maar die andere vind ik voor door de week prima. zo 1 of 2 keer na het scheren een splach op je gezicht en je voelt je weer fris en vrolijk, Vraagje waar in Eindhoven heb je die gekocht of besteld ?

Die originele versie heb ik hier ook zien staan in de etalage van de plaatselijke toko, samen met Glaciado(?), als het weer wat warmer wordt toch eens gaan halen.....

PS waarom staat dit topic in de markt?