Widowmaker Posted March 9, 2016 Posted March 9, 2016 Heb net vier verpakkingen scheermesjes gekregen van het merk ABONNEE Drie verpakkingen van vijf en één verpakking van tien mesjes Zitten nog geheel in cellofaan, dus NOS kwaliteit Wie kan me er meer over vertellen
Marcel Posted March 19, 2016 Posted March 19, 2016 Een soort Bold King avant la lettre Serieus: nee, deze mesjes zeggen me niks
talibeard Posted March 19, 2016 Posted March 19, 2016 Geinige advertentie Jaap maar als je naar die prijs kijkt waren die mesjes flink aan de prijs. Fl1,= per 10 stuks is net zoveel als wat ik nu (per 100 dan) betaal voor mijn Lord SS Supers of Classics terwijl door inflatie we sinds 1950, volgens iisg, een factor 8,5 geldontwaarding hebben. Nou kun je ook nu wel meer kwijt aan DE mesjes bij de drogist maar in 1950 concurreerden de mesjesmakers elkaar nog de tent uit en nu is het een haast zeldzaam niche artikel.
Guest Gusto Posted March 19, 2016 Posted March 19, 2016 Blijkbaar waren mesjes toen zo kostbaar, uit dezelfde krant
talibeard Posted March 19, 2016 Posted March 19, 2016 Ja maar Gillette was altijd al duur. In vergelijking daarmee is de Abonnee nog een koopje!
CyclingRazor Posted May 13, 2016 Posted May 13, 2016 Ik heb ook een doosje Abonnee liggen. Het is een groen doosje van 10, Abonnee Magnifiek, 0,08mm. De mesjes zelf zijn donkerblauw van kleur, en hebben een 'normale´ perforatie voor de bevestiging in het krabbertje. Ik ga er binnenkort toch eens eentje proberen........ t mesje met de fijnste snee!, staat er op de achterzijde.....
marzman Posted May 14, 2016 Posted May 14, 2016 Dat is duur inderdaad. Dan vallen de prijzen van Gillette mesjes nu eigenlijk toch weer mee als je kijkt wat je er voor krijgt. De marketing is niet veranderd (toen al van die 1, 2, 3 plaatjes). De abonnee mesjes ken ik niet, klinkt inderdaad als een voorloper van het Boldking systeem Zijn het carbonstalen mesjes?
CyclingRazor Posted May 14, 2016 Posted May 14, 2016 Waar mijn mesjes van gefabriceerd zijn is niet echt te lezen op het doosje of de wikkel. Holgeslepen blauwstaal staat er op vermeld. De mesjes hebben ook een blauwe gloed. Heb er wel een foto van, maar het plaatsen vind ik altijd een klein drama.
TheKing007 Posted June 11, 2016 Posted June 11, 2016 Volgens mij werden ze in Zeeland gemaakt (Luctor et Emergo)
Recommended Posts