Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heren,

ik heb het hier naar mijn zin, ik scheer me met veel plezier, en ik vind after shaves en nog meer eau de toilette lekker ruiken.

Ik heb het vermoeden dat ik van "zoete" geuren houd. Ik hou minder van frisse geuren. Ik vind Brut Musk, Original en Oceans fijne geuren, maar Brut Sporty weer niet. Tabac Original vind ik O.K., weliswaar met een toiletverfrissende component die ik niet thuis kan brengen, en enigzins een geurbom, maar het heeft wat. Old spice zal ik eens gaan snuffelen, maar deze geur heeft mijn belangstelling. Mijn buurman zweer bij CK (Calvijn Klein?) maar dat is het niet voor mij. Ik vond Pitralon rood ook lekker, maar erg mild.

Is er een mogelijkheid dat ik in tabellen of websites kan voorspellen wat ik nog meer lekker ga vinden? Is er ooit een indeling in geuren gemaakt?

Zoja, dan heb ik daar belangstelling voor. Ik lees het graag.

Posted
bro

Hahaha werkt aanstekelijk, ik schreeuw het nu ook overal tegenaan :P

Wat geurtjes betreft, iedereen ervaart geuren anders dus is erg moeilijk om in te delen.

Posted

Ik wou ook Fragrantica gaan voorstellen, maar ik zie dat Snuff me al voor is :)

Als je wilt kan ik je enkele staaltjes opsturen van zoete geuren die ik in huis heb, zoals Lanvin Avant-Garde, L'Occitane Eau des Baux, Il Profumo Vanitas (ultrazoete vanille!) en Tauer L'Air du Désert Marocain.