Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vandaag de scheerzeep van L'occitane (Cade) aangebroken en de scheerbeurt mee gedaan.

We hebben meerdere producten in huis van L'occitane die allemaal heerlijk geuren alleen dat is bij dit product wel anders...

Afgezien van de geur wel een prima zeep denk ik.

Wat zijn jullie ervaringen met deze zeep?

Posted

Ik vind het een goede zeep maar absoluut geen topper maakt goed schuim met goede verzorgende eigenschappen maar met een voor mij te zwakke geur.

Posted

Niet klagen heren, ik heb zo goed als geen reukzin, dan zou ik 90% van de zepen niks moeten vinden ;-)

Posted
Ik vind het een goede zeep maar absoluut geen topper maakt goed schuim met goede verzorgende eigenschappen maar met een voor mij te zwakke geur.

Zeg maar geen geur.

Ik weet uit de beschrijving van de site van de fabrikant, wat hij bedoeld heeft met de geur. Die kan ik er nu bij bedenken, maar ik ruik denk ik van deze zeep net zoveel als Snuff. Als hij bij mij op is, komt er zeker geen nieuwe. Te duur om handzeep van te maken, maar geen lekkernij. In het cellovaantje lijkt het net een mooie vrouw op afstand, maar uitgepakt is het een niets zeggende tegenvaller. :roll:

Posted
Niet klagen heren, ik heb zo goed als geen reukzin, dan zou ik 90% van de zepen niks moeten vinden ;-)

Geur geeft toch echt een extra dimensie aan het scheren. Net als bij eten...

Jammer dat je reukzin je in de steek laat. Misschien moet je de zepen dan gaan proeven voor die extra dimensie ;):)

Posted

Ah wat je niet hebt mis je ook niet, ik selecteer natuurlijk mijn zepen en cremes wel afgaand op hun schuimkwaliteiten.

• 2 weeks later...
Posted

Ik hou er direct een lucifer bij heb ik het alternatief voor Braziliaans waxen en geen gebleekte maar een an*s met een leuk gezond kleurtje :lol: