cutthroat Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 - Vincent 13/16 - L'Occitane Plisson - BdF mistero - Aluin - Pinaud Clubman bayrum - Gillette asb Na lange tijd werkeloos aan de kant te hebben gelegen was vandaag de keus weer eens op de Vincent gevallen. Ze kan wel een kleine opfrisbeurt op Crox gebruiken, maar desalniettemin was ik na drie gangen weer lekker glad. Een enkel prikje van de aluin, de bayrum gaf iets meer prik en de bekende gloed. Afgemaakt met de Gillette asb.
Edsel Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Gillette Tech Fat Handle (England) Rapira Swedish Supersteel (3) Vintage varkenskwast TFS Bergamotto Neroli Kruidvat sensitive ASB Master Perfumers Black Wood EDT
fireshrimp Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Merkur 39C Gillette Silver Blue RazoRock Plissoft TOBS Eton TFS ASB Bergamotto Neroli
Snowmiss Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 - Ambrosia preshave - Omega 31151 met TFS Winter - Kraken 248 met Voshkod (4*) - Cien met als resultaat nBBS Dit weekend kwam het Pre-shave topic weer bovendrijven en dus ook maar eens gebruikt, vooral om de Ambrosia op te maken, echt verschil merk ik niet.
Jerry9630 Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 https://drive.google.com/open?id=0B9nb7h6y2NrobUZEZnJJNEdPSjQ Merkur 37c met derby extra Edwin Jagger super badger Baume.be pre shave / crème / balm
Johan Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Feather Popular krabber Feather mesje Whipped Dog synthetische kwast TFS Barba Gialla zeep Pitralon Original
Frog Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Ikon 102 slant Rapira platinum lux Whipped Dog 24mm Stirling Margaritas in the Arctic Alcolado Glacial
Hanskoning Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 https://drive.google.com/open?id=0B9nb7h6y2NrobUZEZnJJNEdPSjQ We hebben het wel eens over mooie foto's wel deze behoort daar ook absoluut toe.
Tjebbe Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Amandelolie, Stirling Kong, Dusy Kabinett, Above the Tie S2, Rapira Platinum Lux (2), Tunney aluin, Sheabutter.
Wimmie Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 (edited) Helemaal in the mood voor een luxe scheerbeurt, zie al hier! Of dit een avond- of ochtend scheerbeurt was laat ik aan u! Het bleef nog lang gezellig in het pittoreske Monster..... Edited March 7, 2016 by Guest
marco Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Vero zwijn Tabac scheerzeep Nationaal krabber Personna lab Vitos aftershave Nivea sensitive asb En nog steeds is het laatste beetje Tabac niet op. Zucht...
Guest Gusto Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Vero zwijnTabac scheerzeep Nationaal krabber Personna lab Vitos aftershave Nivea sensitive asb En nog steeds is het laatste beetje Tabac niet op. Zucht... Gooi die rommel dan weg.
Guest Gusto Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Helemaal in the mood voor een luxe scheerbeurt, zie al hier! Of dit een avond- of ochtend scheerbeurt was laat ik aan u! Het bleef nog lang gezellig in het pittoreske Monster..... Proost Wim!
DannyVG Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Helemaal in the mood voor een luxe scheerbeurt, zie al hier! Of dit een avond- of ochtend scheerbeurt was laat ik aan u! Het bleef nog lang gezellig in het pittoreske Monster..... Ik wordt echt blij van je sotd wim
marco Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Gooi die rommel dan weg. Daar zat ik ook aan te denken, maar ik ben nu al zo ver....
Kingjack Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Dat is een heerlijke manier om de dag te beginnen Wim!
Wimmie Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Om verdere reputatie schade te voorkomen... of een dag af te sluiten.....!
marco Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Jaja... levert het werken voor Blauw zoveel stress op dat je je dag begint met zuipen?
LookOut Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Omega 20102 Haslinger Hönig Swing open kam krabber Gillette 7 O'Clock green (4) aluin Hema asb Net als vorige keer met de R41 geprobeerd om in de hals slechts 2 gangen te doen, met als tweede tegen de vleug in. Helaas was het deze keer met een erbarmelijk resultaat, allemaal rode vlekjes in de hals. De groene 7 O'Clock deed het dus het beste in de R41, en deed het behoorlijk in de Lord L6. Ook een unicum tijdens deze scheerbeurt: ik had tijdens het kopsoppen met mijn Omega reeds een wondje opengehaald op de wang
Wimmie Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 VRIEND, Marco, Koplamp al gemaakt? Of heb je het 'licht' nog niet gezien? Nogmaals dat moet je niet te 'licht' nemen.
Hanskoning Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Lekker Wimmie voor of na de scheerbeurt? Zo ja ervoor wat is de schade Als je over machtige scheerbeurten spreekt vandaag was het hier raak. Mevrouw Koning is naar een vriendin dus de Arlington kon zonder problemen van stal gehaald worden. Van mijn Belgische scheervriend Snuff een ruime hoeveelheid DR Harris gekregen en dit schuimde met de Plisson op tot een heerlijke bak geurende verwennerij. Het Wolfje met een Lord Classic mesje 2x spinde van plezier en met een levensvreugde die zijn gelijke niet kent beet ze zich liefdevol in de stoppels om in drie gangen machtig glad te zijn. En dan het klapstuk een (te) ruime hoeveelheid van de aftershave en Cologne en nu heerlijk geurend dit stukje met een grote glimlach aan het tikken.
Big Jean Posted March 7, 2016 Posted March 7, 2016 Hans dat moet een hele verwennerij zijn geweest daar, zo zie je wel weer als de kat van huis is, ben jij goed geschoren hahaha
Recommended Posts