Ga naar inhoud
dodojuice

Hulp gevraagd ...

Aanbevolen reacties

@Marco en @Loei, bedoelen jullie dan de G&F met gesloten kam of open kam?

Ik herken je probleem, dodojuice. Bij mij komt dit af en toe ook voor in de halsstreek. Als ik echter 2 a 3 dagen tussen de scheerbeurten laat heb ik totaal geen problemen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb ook die G&F met gesloten kam op aanraden van Marco en Loei

heel tevreden over

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sorry voor de late reactie.

Ik heb inderdaad de gesloten kam van de G&F, erg mild en met de juiste techniek kun je je volgens mij niet gladder scheren. 8-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De laatste opmerking kietelt aan de effectiviteit van de Blackbird, Wolfman en Timeless en de Mulcato en Lutz slant :o;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sorry voor de late reactie.

Ik heb inderdaad de gesloten kam van de G&F, erg mild en met de juiste techniek kun je je volgens mij niet gladder scheren. 8-)

zeer gedurfde opmerking mag ik wel zeggen ............ :roll::roll:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb gisteren telefonisch contact gehad met de barbier (Jeroen) van scheersalon..een erg prettig gesprek waarin een hoop duidelijk is geworden!

Preshave op oliebasis van St James of London werd me aangeraden alsmede de scheercreme van hetzelfde huis (Sandalwood en Bergamot)..als mesjes ga ik nu Wilkinson proberen, daar heb ik er een aantal van gekregen om te proberen van mijn collega..

st-james-of-londen-sandalwood-_-bergamot-scheercreme-scheersalon.jpg

sjol0148-pre-shave-olie--scheersalon.jpg

Het probleem met de halsstreek zal altijd een gevoelig stuk blijven, ik heb gisteren de irritation gel ontvangen van Gladskin en ga deze nu eveneens proberen.

Ook was er het advies om de haren in de hals diagonaal te scheren, dat vergt natuurlijk gewenning en techniek, maar wellicht zou een "slant" daar ook aan bij kunnen dragen, deze heeft de kop al getordeerd

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Top producten Dodo!

En over de G&F, daar durf ik wel voor in te staan.

Binnenkort gaat hij naar Harrie om te testen, die heeft wat vergelijkingsmateriaal dus naar zijn mening ben ik er benieuwd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben er alleen wat huiverig voor, onbekend maakt onbemind ?

Vond die sample van TOBS Lavendel echt fijn qua schuim en gladheid, geur vond ik wat te bloemig

Heb nu ook Sandelwood van Proraso, maar vind die geur niet echt lekker. Ben bang dat St James ook wel aardig in dezelfde richting zal ruiken, denk je ook niet?

En de G&F is dus echt wel een aanrader? Welke mesjes gebruik jij zelf dan? Ik heb tot nog toe elke keer agressieve mesjes gehad blijkt achteraf...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

St. James is niet echt onbekend, wordt wel eens anders genoemd als "Shaving cream of the gods".

Proraso Sandalwood zou ik zo nog niet weg doen, ik vond het eerst ook niet wat maar ik kan hem steeds meer waarderen.

En met de G&F kun je wat mij betreft geen miskoop doen.

Ik gebruik over het algemeen Polsilver Super Iridium mesjes, welke volgens mij bekend staan als "soepel".

Een wat makkelijker verkrijgbaar alternatief en wat mij betreft net zo fijn zijn de Rapira Platinum Lux, ook erg comfortabele en soepele mesjes.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Top producten Dodo!

Binnenkort gaat hij naar Harrie om te testen, die heeft wat vergelijkingsmateriaal dus naar zijn mening ben ik er benieuwd.

Ben ook benieuwd naar de mening van Harrie. Mij bevalt hij prima. Een van mijn fijnste krabbers

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Top producten Dodo!

Ben ook benieuwd naar de mening van Harrie. Mij bevalt hij prima. Een van mijn fijnste krabbers

Dit weekend dan maar even regelen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou, hoor graag je ervaring met deze krabber, Harkos! Dit lijkt mij, gezien de positieve berichten elders in dit forum wel een aanrader. Mijn 34C vind ik fijn, maar naar mijn gevoel mis je bij deze krabber wat feedback waardoor hij wat log aanvoelt (kan aan mij liggen natuurlijk). Ben wel benieuwd of de G&F hier anders in is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welk type is het nu precies de G&F?

En waar kan ik de Polsilver mesjes krijgen of de andere die jij noemt?

Heb me vanmorgen met de Wilkinson geschoren, maar heb de hele dag al het idee dat alles in de brand staat..heb zelfs overwogen om een scheerapparaat te kopen :oops:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

G&F is de Timor 1350 of 1354. Dat is dezelfde kop met verschillende steel. Ik heb hem via Gentscare.

Je kunt daar ook heel goedkoop de kop los kopen. Polsilver koop ik op eBay.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vraag anders om een paar sample mesjes in het daarvoor bestemde topic. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vraag anders om een paar sample mesjes in het daarvoor bestemde topic. ;)

Heb hem een PB gezonden. Ik kan er hem gerust enkele opsturen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Laat ff weten welke jij opstuurt skoebie, want ik heb er ook al wat beloofd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jazeker Dodosap. Mijn excuses voor het nog niet reageren. Erg drukke week gehad, maar deze week komt er een envelop met wat mesjes jouw kant op ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
En waar kan ik de Polsilver mesjes krijgen of de andere die jij noemt?

Zijn te krijgen in heel wat webwinkels. Ook via ebay zijn ze makkelijk te vinden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.