marco Posted September 12, 2013 Posted September 12, 2013 dat zou jij toch moeten weten? jijmoest toch mee stemmen?
Frans Posted September 13, 2013 Author Posted September 13, 2013 Goedenavond allen, Excuses voor de late reactie. We zijn veel op pad geweest en hebben woensdag een crash gehad met een van de laptops. We zijn net weer thuisgekomen en ik ben momenteel aan het mailen naar de moderatoren, over het stemmen voor het beste verhaal. Het blijft wel lekker spannend op deze manier, maar was natuurlijk niet de opzet... We hopen jullie zo spoedig mogelijk te kunnen berichten over de uitslag. Met vriendelijke groet, Frans
marco Posted September 14, 2013 Posted September 14, 2013 geen probleem hoor, we wachten in spanning af vervelend van de laptop, is ie nog te redden? zo ja, dump windows. vergelijk windows maar met een scheerapparaat. dat wil je toch ook niet gebruiken?
Pastapipo Posted September 14, 2013 Posted September 14, 2013 Misschien bedoelde hij wel linux, de straight razor onder de besturingssystemen?
Lampuhkap Posted September 14, 2013 Posted September 14, 2013 Voorlopig zijn alle besturingssystemen gevoelig, vol met backdoors waar we allemaal geen weet van hebben. Virussen zijn mogelijk op ALLE systemen, de ene wat makkelijker te verwijderen dan anderen, maar op ieder besturingssysteem net zo schadelijk. Of t nou Crapple, Windows of Linux is, ieder zn ding toch?
marzman Posted September 14, 2013 Posted September 14, 2013 Het wordt inderdaad een steeds groter schandaal. Terug naar de bloknooit en vulpen
marco Posted September 14, 2013 Posted September 14, 2013 een virus heeft op linux lang niet zoveel effect als op windows, bovendien zijn er amper virussen voor linux. een systeem dat door nog geen hacker gekraakt is: (open)VMS. Maar goed, dit is een ellenlange discussie, zwaar offtopic (hoewel ik zelf begon ) en hoort niet echt thuis op dit forum. ik zal me gedragen en er over ophouden
marzman Posted September 14, 2013 Posted September 14, 2013 Laten we het inderdaad maar ontopic houden
marco Posted September 20, 2013 Posted September 20, 2013 Ik word toch nieuwsgierig, hebben de mods al gestemd? Ik zie dat Frans ook niet meer echt actief is op het forum. Zouden beide laptops het begeven hebben? Of is hij lekker aan het genieten van een welverdiende vakantie?
Pastapipo Posted September 20, 2013 Posted September 20, 2013 De stemronde onder de mods is begonnen zag ik, en er zijn al een aantal stemmen. Ik weet alleen verder niet wanneer de uitslag bekend gemaakt wordt.
Frans Posted September 20, 2013 Author Posted September 20, 2013 Heren goedemiddag, Ik heb de heren moderatoren een mail gestuurd. Via via hoorde ik, dat Emiel het druk heeft c.q. even niet bereikbaar. Nu het heugelijke bericht, dat men is begonnen met stemmen. De spulletjes staan klaar, dus nu maar hopen op een rappe uitslag. Zelf ben ik ook niet erg actief op het forum momenteel. Hopelijk heb ik de komende weken wat meer tijd. V.w.b. de actie: de beloofde spullen staan echt klaar en zodra de winnaar bekend is, heeft hij e.e.a. de volgende dag in huis. Mvrgr. VoldaanFashion Frans
marco Posted September 20, 2013 Posted September 20, 2013 Hey Frans, we wachten nog steeds in spanning af. Het viel inderdaad ineens op dat je niet meer op het forum te zien was. Leuk dat er in ieder geval al wordt gestemd, ik ben benieuwd!
Frans Posted September 22, 2013 Author Posted September 22, 2013 Heren goedemorgen, Zojuist heb ik bericht gekregen van de moderators. Wij hebben allemaal een stem uitgebracht. Hoewel ik wil onderstrepen, dat ik alle verhalen erg goed geschreven vind en er bij iedereen wel leerzame momenten (ook voor beginners) te vinden zijn, kan er maar één winnaar uit de bus komen. Het is daarom, dat ik mag aankondigen, dat met unanieme stemmen MARCO tot winnaar van deze verrassingsactie is uitgeroepen!! Beste Marco, hartelijk bedankt voor het delen van je mooie verhaal op dit forum en uiteraard namens de moderatoren en Voldaan Fashion van harte gefeliciteerd!! Alle andere inzenders bedankt voor jullie inspanningen en het delen van jullie leuke verhalen! (Marco stuur me even een mailtje als je wilt voor de afhandeling en je gegevens als je wilt) Met vriendelijke groet, Voldaan Fashion Frans
DoubleB Posted September 22, 2013 Posted September 22, 2013 Gefeliciteerd, Marco. Laat je wel weten wat er in het pakket zit?
marco Posted September 22, 2013 Posted September 22, 2013 He gaaf! Ik win nooit iets, dus dit is extra leuk! Ik ben erg benieuwd wat er in het pakket zit. Voldaan Fashion/Frans en Danielle, en natuurlijk de mods, bedankt voor het stemmen! Ik laat weten wat er in het pakket zit als ik het heb ontvangen. Frans, ik ga je straks een mailtje sturen met mijn gegevens. Fijne zondag heren!
Recommended Posts