Jerry9630 Posted March 4, 2016 Posted March 4, 2016 Hallo iedereen ik ben een dertigjarig belg die een 10-tal maanden geleden de overstap heeft gemaakt van gillette fusion naar een DE scheermes in de hoop me eindelijk zonder irritatie te kunnen scheren. Ik heb me de overstap nog geen seconde beklaagd. Scheren is echt mijn dagelijks "zen" moment geworden en mijn manier om de dag goed te starten. Ik heb al zeer veel informatie teruggevonden op engelstalige fora (badgerandblade) maar ik vind het super dat er ook een nederlandstalig forum bestaat over het klassieke scheren. Ik hoop hier nog veel tips terug te vinden en vooral leuke producten die ook verkrijgbaar zijn in de Benelux zonder enorme hoge verzendingskosten. groeten Jeroen
mhharsta Posted March 4, 2016 Posted March 4, 2016 Welkom Jeroen, leuk dat je dit forum ook hebt gevonden!
Snuff Posted March 4, 2016 Posted March 4, 2016 Welkom landgenoot, er zijn enkele mensen op het forum die een scheershop hebben waar je lekkere prijsgunstige spullen kan kopen.
marco Posted March 4, 2016 Posted March 4, 2016 Amaai! Het is niet als belediging he makker Ik heb geen goesting in ambras Patatteke
marco Posted March 4, 2016 Posted March 4, 2016 Dat weet ik, maar het was voor mij weer een goed excuus om wat Vlaams te brabbelen
Snuff Posted March 4, 2016 Posted March 4, 2016 Dat weet ik, maar het was voor mij weer een goed excuus om wat Vlaams te brabbelen Belgen letten niet zozeer op je uitspraak maar naar de manier waarop je bier drinkt, al geoefend? @Jeroen: mag ik ook weten uit welke provincie?
marco Posted March 4, 2016 Posted March 4, 2016 Hahaha! Het drinken ging me goed af, het glas was leeg toen ik het omstootte.
Jerry9630 Posted March 4, 2016 Author Posted March 4, 2016 Dag Snuff ik ben een West-Vlaming uit de streek van Ieper. Bier is toevallig een andere hobby van mij, maar daarvoor bezoek ik andere fora .
Recommended Posts