merwtje Posted March 3, 2016 Posted March 3, 2016 Ik wil jullie toch even mijn eerste restauratie van een Red Tip (Made in England) laten zien. Van de rode verf was niet veel over. Geprobeerd er zoveel mogelijk af te halen maar ik wilde geen afbijtmiddel kopen (heb je meteen weer zoveel van en kost ook nogal wat). Van wat er nog op zat had ik niet veel last bij een nieuw likje verf. Mooi toch? En het scheert ook nog eens geweldig. Niet die agressiviteit die je bij de naam zou verwachten.
marco Posted March 3, 2016 Posted March 3, 2016 Die is echt heel erg mooi Erwin! Glimt geweldig en weer een prachtige rode "tip".
Marcel Posted March 3, 2016 Posted March 3, 2016 Wow, erg goed geslaagd! Ik weet niet of deze krabbers op de USA forums nog steeds zo gehyped worden maar ik vind mijn USA Red Tip een heerlijke krabber. Een tikkie agressiever dan een gewone super speed met net wat extra gewicht.
merwtje Posted March 4, 2016 Author Posted March 4, 2016 Bedankt mannen Ik vond het zelf ook erg geslaagd. Deze mag blijven. Het leuke is ook dat hij ongeveer van mijn leeftijd is.
Snuff Posted March 4, 2016 Posted March 4, 2016 De red tip is zeker een goede krabber, ziet er weer mooi uit!
merwtje Posted March 4, 2016 Author Posted March 4, 2016 24 jaar, valt mee.... Nou, even uitleggen dan! Ik mis volgens mij hier iets
marco Posted March 4, 2016 Posted March 4, 2016 Nou, even uitleggen dan! Ik mis volgens mij hier iets Jij zegt dat jij en de krabber van dezelfde leeftijd zijn. Ik dacht ik geef je even een complimentje
Marcel Posted March 4, 2016 Posted March 4, 2016 Ik geloof dat voor dit soort doeleinden vaak bouwpakketverf wordt gebruikt.
merwtje Posted March 4, 2016 Author Posted March 4, 2016 Nou, even uitleggen dan! Ik mis volgens mij hier iets Jij zegt dat jij en de krabber van dezelfde leeftijd zijn. Ik dacht ik geef je even een complimentje Natuurlijk, bedankt. Maar hoe kom je dan bij 24? http://wiki.badgerandblade.com/Gillette_Red_Tip_Super_Speed
marco Posted March 4, 2016 Posted March 4, 2016 Omdat jij zo jong bent toch? Ik ging niet uit van de echte leeftijd van de krabber, maar van de leeftijd die ik de eigenaar geef
merwtje Posted March 4, 2016 Author Posted March 4, 2016 [glow=red]Omdat jij zo jong bent toch?[/glow] Ik ging niet uit van de echte leeftijd van de krabber, maar van de leeftijd die ik de eigenaar geef Jazeker, dat klopt
merwtje Posted March 4, 2016 Author Posted March 4, 2016 De gebruikte verf is Revell Email verf SM331 uit de bouwpakkettenwinkel.
Recommended Posts