Simson Posted March 2, 2016 Posted March 2, 2016 Vanochtend liet ik mijn scheerkwast vallen en pats, hij lag in tweeen. Nou waren de haren erg mooi, een volle, ronde bos (varkens?)haar. Heeft het zin die te bewaren, kan je een los voetje kopen?
Simson Posted March 2, 2016 Author Posted March 2, 2016 Whipped dog is $13( voet $8, verzenden $5). Oei, dan is een omega al veel goedkoper.
roland Posted March 2, 2016 Posted March 2, 2016 Whipped dog is $13( voet $8, verzenden $5). Oei, dan is een omega al veel goedkoper. Hoe duur was de kwast die nu kapot is?
roland Posted March 2, 2016 Posted March 2, 2016 Ik schat een eurie of 10.Gewoon weer een zelfde Omega kopen en knot bewaren tot je tegen een "vintage" handvat aanloopt. Als ik tegen 'n mooi vintage handvat aanloopt, dan zou ik er toch gelijk 'n goede knot erin plaatsen.
efsk Posted March 2, 2016 Posted March 2, 2016 Och. Ik zie ze wel eens staan op rommelmarkten. Mooi greepje, hooguit vers laagje lak nodig, met daarin nog drie viezige haren. Iets dergelijks zou een prima kandidaat zijn voor herknotten, voor een alleszins redelijk bedrag.
marco Posted March 2, 2016 Posted March 2, 2016 Als de knot je echt goed bevalt, dan zou ik 13 dollar voor een prima handvat echt niet te veel vinden. Waar ga je voor deze prijs, inclusief verzenden, een goed handvat vinden?
talibeard Posted March 2, 2016 Posted March 2, 2016 Knot bewaren en voor €4 een Omega bij de Trekpleister halen. Voor die versleten is loop je of wel tegen een oplossing aan of je geeft er geen zier meer om. Als je hier lang genoeg op het forum blijft hangen is de kans op dat laatste niet denkbeeldig.....
Simson Posted March 2, 2016 Author Posted March 2, 2016 De knot bewaar ik zeker! Hij kwam uit een erg handige scheerset van kwast, standaard, kom en krabber. Kosten plm 7 euro op ebay. Ik zie wel wat er op mijn pad komt. Helaas kan ik niet meer metaal draaien op school, anders draaide ik een mooi messing exemplaar.
Hanskoning Posted March 2, 2016 Posted March 2, 2016 Oh even gedacht dat het om een vintage kwast of één met emotionele waarde ging, dan zou ik de raad van Talibeard opvolgen en ook zijn toekomstbeeld durf ik te onderschrijven
Simson Posted March 3, 2016 Author Posted March 3, 2016 (edited) De geur van DVH die door mijn drogende kwast wordt verspreid in mijn badkamer, mijn gladgeschoren wangen, prettige aftershaves en geldbesparing op Gillette scheersystemen zijn dergelijke voordelen, die ontstijgen het hobby niveau. Dat zijn gewoon voordelen geworden waarvan je geen afscheid (meer) neemt. Edited May 2, 2016 by Guest
Shaving Silly Posted March 3, 2016 Posted March 3, 2016 Als de geur van DVH uit die kwast komt zou ik hem gelijk in de prullenbak gooien als ik jou was. Succes met het omknotten
Simson Posted March 3, 2016 Author Posted March 3, 2016 Als de geur van DVH uit die kwast komt zou ik hem gelijk in de prullenbak gooien als ik jou was. Succes met het omknotten DVH ruikt lekker hoor!
Hanskoning Posted March 3, 2016 Posted March 3, 2016 De geur van een nieuwe varkenskwast die opdroogt met DVH zeep en dat in je badkamer, dat is zoiets als rijden achter een vuilnisauto tijdens een hittegolf in hartje zomer
marco Posted March 3, 2016 Posted March 3, 2016 Z'n lul?? Wil ik niet weten waar die naar ruikt en waar hij die mee scheert. Ik weet niet waar jou interesse ligt wat dat aan gaat dus....... Nou niet daar in ieder geval. Maar jij begon er over hoor
Recommended Posts