Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo hierbij wil ik me even voorstellen en wel ik ben Jean uit Maastricht en nog 60 jaren jong. wel ik scheer me al mijn hele leven nat maar ben sins een paar maanden over gestapt op een krabbertje en ben zo nog veel verschillende mesjes aan het proberen maar heb toch al een lichte voorkeur voor Nacet ze scheren wat dieper en met mijn baard groei is dat wel oké ik zal voorlopig veel te lezen hebben hier

Guest Gusto
Posted

Welkom Jean!

Posted

Bedank mensen voor het warme welkom ga nu eens flink mijn best doen met lezen en de tips van jullie eens allemaal op een rijtje zetten

Guest Gusto
Posted

Jean,

wat heb je tot nu verzameld (aan scheerspullen)?

Posted
Jean,

wat heb je tot nu verzameld (aan scheerspullen)?

Now div aan zeg maar kant en klaar scheerspullen van schick tot mach 3 en fusion alles geld verslindende mesjes vandaar dat ik nu ben over gestapt op de losse krabber met mesjes zal binnen kort eens een foto maken en plaatsen

Posted
En op je avatar foto (als jij dat bent) een sleeve of gewoon de mouw van je trui?

Ja dat ben ik met ongeveer 65 % aan full body tattoo maar doe er al vele jaren niks meer aan je weet het gezegde , je word ouder papa en ik kan het niet meer opbrengen om iedere keer div uren in die stoel me te laten prikken heb er VOORLOPIG geen zin meer in maar wat niet is kan weer komen