Jump to content

Creatieve Uitspattingen

Nienke

Recommended Posts

Iedereen heeft een creatieve kant. Of het nu scheer gerelateerd is of niet.

Ik ben wel benieuwd naar jullie andere creatieve uitspattingen.

Door het topic Tattoo ben ik weer in de "oude doos" gaan bladeren en heb even snel een samenvatting gemaakt van

wat illustratie en (muur)schilderwerk.

zDGWI2K.jpg

Het word tijd dat ik de kwasten (pardon penselen.... :mrgreen: ) weer eens uit het stof ga plukken.

Het schilderij met de wolf en baby staat al minstens 2 jr stil.

Nu ons mupke er echt is word het eens tijd hem af te maken.

Mooi hoor echt prachtig, ik vind het zo knap als je zo mooi kan tekenen en schilderen. Naast mijn creativiteit op vak gebied haak ik vesten en fluf BH's op en beplak lege potten tot windlichten maar daar zal ik de rest van de wereld maar niet mee lastig vallen in fotovorm hahhahhahha

Maar "huisvrouwenkunst" (zoals we dat op de Academie altijd noemde) heeft ook zijn charme. Als je je ei er maar in kwijt kan. Ik maak me ook schuldig aan Knuffels etc. haken. Zo ben ik mijn zwangerschap doorgekomen :P

Dank allen voor de complimenten! Ga er gewoon van Blozen haha.

De rottweiler was een leuke opdracht. Ipv. een portret van een persoon heb ik een aantal hondenbaasjes blij gemaakt met hun trouwe viervoeter aan de muur. Zodra ik weer wat nieuws heb voor het plaatjes boek gooi ik het hierin. En schroom niet om zelf natuurlijk ook wat te plaatsen. Getimmerde vogelhuisjes of gelaste beelden voor in de tuin. Maakt niet uit. ;)

Een vriendje van mij is meubelmaker / kunstenaar en die zei eens dat wat ik doe geen kunst is maar een ambacht...................................... ik vind het anders een hele kunst om van weinig lelijk dun haar en een minder knap iemand nog iets moois te maken.

Met schilderen begin je met een leeg doek, ik kan met de beste wil van de wereld niets aan de boel onder mijn kapsel veranderen hihiihihi

Een vriendje van mij is meubelmaker / kunstenaar en die zei eens dat wat ik doe geen kunst is maar een ambacht...................................... ik vind het anders een hele kunst om van weinig lelijk dun haar en een minder knap iemand nog iets moois te maken.

Met schilderen begin je met een leeg doek, ik kan met de beste wil van de wereld niets aan de boel onder mijn kapsel veranderen hihiihihi

Kunst met een grote K is ook maar relatief natuurlijk ;). Ik ken genoeg mensen die vinden dat ze kunst maken, maar meestal is dat een hoop gebakken lucht met vriendjes en te dure wijn. Ik ben liever ambachtelijk bezig ;).

Dank je Frog! Hangt op dit moment bij ons in de keuken. is 120 cm x 80 cm.

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Onwijs leuke opdracht gekregen voor een geboorte stoeltje.

Nog even drogen en de laatste puntjes op de i en dan kan hij morgen in elkaar gezet worden.

Zal het eind resultaat + geboorte kaartje dan ook posten.

2wHkt6y.jpg?1