Nienke Posted February 24, 2016 Posted February 24, 2016 Sinds tijden weer een mes gevonden op een rommelmarkt dat wel de moeite waard was mee te nemen. Of het doosje er ook echt bij hoort, geen idee. De maker is op het mes echt niet meer te lezen. voor €5,- euro kun je je er geen buil aanvallen iig.
Snuff Posted February 24, 2016 Posted February 24, 2016 Is dat nou een weerkaatsing in het midden van het blad of is het metaal daar zo donker? Voor 5 euro is niet veel inderdaad, zit wel wat devils spit op het blad en de snede.
Nienke Posted February 24, 2016 Author Posted February 24, 2016 Is weerkaatsing van mijn hoofd idd haha. Voor de eerste keer slijpen was het blad helemaal zwart van de aanslag. Is al aardig opgeknapt (vergeten foto van te maken voor er aan gewerkt is). Eerste keer test scheren beviel manlief ook wel.
Kingjack Posted February 24, 2016 Posted February 24, 2016 Voor dat geld zeker een leuke aanwinst. Was de vouw nog in goede staat?
Nienke Posted February 24, 2016 Author Posted February 24, 2016 afgezien van wat gebruikssporen en de aanslag viel het allemaal wel mee. Geen grote diepe krassen of happen uit de snede.
Nienke Posted February 24, 2016 Author Posted February 24, 2016 De man had ook nog een 2 tal krabbers liggen uit de vorige eeuw. Maar die misten een hoop tanden.... met gatenkaas kun je niet veel.
Snuff Posted February 24, 2016 Posted February 24, 2016 Is weerkaatsing van mijn hoofd idd haha. Voor de eerste keer slijpen was het blad helemaal zwart van de aanslag. Is al aardig opgeknapt (vergeten foto van te maken voor er aan gewerkt is). Eerste keer test scheren beviel manlief ook wel. Dan is ie mooi geworden. Wij slijpt trouwens, manlief of Nienke?
Nienke Posted February 24, 2016 Author Posted February 24, 2016 Mijn schoonvader neemt die taak op zich, maar is zeker iets waar ik zelf ook aan wil beginnen. Eerst nog maar eens wat meer "rommelmarkt spul" op de kop tikken om mee te gaan oefenen.
Recommended Posts