Jump to content

Recommended Posts

Posted

Inspirerend filmpje! Nu wil ik een (scheer-)kelder, veel vrije tijd en onbeperkt budget! Ik zou dan niet zozeer voor open messen gaan maar ik kan me ook een paar wanden vol ander scheergerei voorstellen.

Posted

Indrukwekkend is het wel maar ook chaotisch. Niet iets waar ik zou naar streven, ben meer een gebruiker en geen verzamelaar maar daarom kan ik wel die van een ander waarderen.

Posted

Zoveel scheermessen en krabbers, en dan niet netjes geschoren. :lol:

Posted
...zo vind ik die scullscuttle plus bijbehorende kwast wel gaaf.

En dan vinden sommige leden 't "omega" rekje van Ron verschrikkelijk lelijk... :lol:

Posted

Die kelder heeft hij alleen al nodig voor zn mesjes. En, vermoed ik zomaar, ook eenthe voor zn zepen.

Posted

Die heeft een boel, grappig want ik denk dan als eerste : wat vreemd dat die man zijn messen allemaal open hangt ?? Ik vind dat net zo lelijk als een open liggende schaar.

Posted

Ron heeft helaas geen kelder onder zijn huis. :cry:

Slecht drie verdiepingen heeft zijn optrekje met daarbovenop nog een zolder met twee dakkapellen dus eigenlijk moet er nog wel een kelder komen om alles uit te kunnen stallen :lol::lol:

Posted

Klopt aardig Hans maar je hebt de deur naar de kelder niet opgemerkt toen je er was, hangt een gordijn voor. Waar je in de fout gaat is dat ik geen verzamelaar ben en dus heus niet zoveel bezit als jullie denken ;)

Posted

Ik zou heel de dag bang zijn vast te blijven hangen of iets om te stoten etc. Wel mooi al dat spul, maar zou het anders "opbergen".

Posted

Ach, een koning is ook maar een gewoon mens. ;)