Robin Posted February 21, 2016 Posted February 21, 2016 Deze zomer ga ik op vakantie naar Italie . Neem ik een lege koffer mee om vol te proppen met scheerspullen ? Iemand tips wat ik zeker moet meebrengen ? Groeten
Barbiere di Figaro Posted February 21, 2016 Posted February 21, 2016 Meestal vergt het flink zoeken, maar in Florence is de Santa Maria Novella shop.
roland Posted February 22, 2016 Posted February 22, 2016 Ik heb vorig jaar niets bijzonders gevonden... Ik zou thuis eerst even uitvogelen waar ze iets speciaals verkopen.
KugelFanger Posted February 23, 2016 Posted February 23, 2016 Een leuke Italiaanse? Zou mijn vriendin dat goed vinden denk je . Of zou ik het gewoon doen en zeggen: moest van Carloz
Carloz Posted February 23, 2016 Posted February 23, 2016 Zeg je gewoon dat ze voor mij is, mijn vrouw wil het best beamen.
Robin Posted February 26, 2016 Author Posted February 26, 2016 Zijn de produkten zoals proraso in Italië dan goedkoper en gewoon in de supermarkt te vinden of niet ?
Karel Kinhaar Posted March 2, 2016 Posted March 2, 2016 Meestal vergt het flink zoeken, maar in Florence is de Santa Maria Novella shop. Misschien dat ik tijdens mijn vakantie een dagje florence doe, dan zal ik hier zeker even langs gaan.
lanerios Posted March 29, 2016 Posted March 29, 2016 Mijn ervaring is vanuit Noord Italie (Stresa, Luino etc) Veel kleinere drogisterijen verkopen goede kwaliteit kwasten voor niet al teveel geld. Parfum zaken verkopen mooie Muhle dingen, maar wel voor 80-120 euro. Proraso is bij de Coop of de Carrefour spotgoedkoop. Ik betaalde max 2,95 voor de grootste verpakkingen van veel spullen en heb dus ook aardig ingeslagen. Wat ook een goede is om mee te nemen; Prep, een zeer frisse creme maar het werkt voor heel veel dingen. Heerlijk is het. Ook Intensa is aan te raden, ik heb hier zelf spullen van de rode lijn van, maar het ruikt goed en is goed te betalen.
fireshrimp Posted March 29, 2016 Posted March 29, 2016 Ben benieuwd, straks in augustus 10 dagen naar Italië (in de buurt van Florence en Sienna).
Harkos Posted March 29, 2016 Posted March 29, 2016 Vertrek eind april naar Sicilie met de caravan. Probeer in elk geval Münstermann in Florence te vinden. Dan ook maar even Santa Maria opzoeken. Heb inmiddels voor mijn Garmin de punten opgezocht, zodat ik er snel kan komen. Voor geïnteresseerden kan ik een html kaartje met de adressen mailen. Hier linken lukt me niet.
Recommended Posts