Andrew Posted February 20, 2016 Posted February 20, 2016 Hallo scheervrienden Iemand nog enig idee of er wat te scoren valt op scheergebied in Tsjechie? ga er morgen heen, en in ieder geval even rondkijken daar...
talibeard Posted February 20, 2016 Posted February 20, 2016 Het is beperkt maar er is nog wel wat. Behalve Astra en Wilkinson is er een kans dat je tegen Tiger/Leon/Tatra mesjes aanloopt; nauwelijks aan te komen dus als het kan, altijd doen! Zelfs al zouden ze voor geen meter scheren. Dan is er nog de plastic Alfa krabber voor rond de €1,=; eigenlijk Slowaaks maar de kans is groot dat je hem ook in Tsjechië kunt vinden. Niet de beste krabber ooit maar hij scheert echt heel behoorlijk en voor het geld hoef je het niet te laten. Dan zijn er nog de aftershaves van Alpa en die zijn klassiek maar meer dan prima en kosten geen drol. Ik vind zelf de Farao erg prettig. Let wel op want veel van hun geurtjes zijn er ook in EdC uitvoering; 'voda po holení' is de aftershave en 'kolinská voda' is de cologne. Verder heeft Tsjechië zijn eigen Pitralon (Pitralon F) die door mij als prettiger ervaren wordt dan door Harkos; hij is wat bloemig. Eigen scheerzeep heb ik niet gezien (maar zou er wel moeten zijn) maar eigen crèmes zijn er ook eenvoudig te vinden. Alleen ik gebruik geen crèmes dus over de kwaliteit kan ik niks zeggen, helaas.
Zbignjew Posted February 20, 2016 Posted February 20, 2016 Ik heb ergens gelezsen dat de alpa AS erg fijn moet zijn. Goedkoop en een grotere kick dan Proraso Groen Van de week teovallig gelezen, als ik het eerder had geweten had ik wat spul meegenomen want vorig jaar was ik er.
Andrew Posted February 20, 2016 Author Posted February 20, 2016 Het is beperkt maar er is nog wel wat. Behalve Astra en Wilkinson is er een kans dat je tegen Tiger/Leon/Tatra mesjes aanloopt; nauwelijks aan te komen dus als het kan, altijd doen! Zelfs al zouden ze voor geen meter scheren. Dan is er nog de plastic Alfa krabber voor rond de €1,=; eigenlijk Slowaaks maar de kans is groot dat je hem ook in Tsjechië kunt vinden. Niet de beste krabber ooit maar hij scheert echt heel behoorlijk en voor het geld hoef je het niet te laten. Dan zijn er nog de aftershaves van Alpa en die zijn klassiek maar meer dan prima en kosten geen drol. Ik vind zelf de Farao erg prettig. Let wel op want veel van hun geurtjes zijn er ook in EdC uitvoering; 'voda po holení' is de aftershave en 'kolinská voda' is de cologne. Verder heeft Tsjechië zijn eigen Pitralon (Pitralon F) die door mij als prettiger ervaren wordt dan door Harkos; hij is wat bloemig. Eigen scheerzeep heb ik niet gezien (maar zou er wel moeten zijn) maar eigen crèmes zijn er ook eenvoudig te vinden. Alleen ik gebruik geen crèmes dus over de kwaliteit kan ik niks zeggen, helaas. Kijk daar heb ik wat aan..........ik ga wel eens zoeken en zal de resultaten volgend weekend wel tonen
Andrew Posted February 20, 2016 Author Posted February 20, 2016 Ik heb ergens gelezsen dat de alpa AS erg fijn moet zijn. Goedkoop en een grotere kick dan Proraso Groen Van de week teovallig gelezen, als ik het eerder had geweten had ik wat spul meegenomen want vorig jaar was ik er. als ik het tegen kom zal ik het meenemen en een PB'tje sturen . Thanks.
Harkos Posted February 20, 2016 Posted February 20, 2016 Het is beperkt maar er is nog wel wat. Behalve Astra en Wilkinson is er een kans dat je tegen Tiger/Leon/Tatra mesjes aanloopt; nauwelijks aan te komen dus als het kan, altijd doen! Zelfs al zouden ze voor geen meter scheren. Dan is er nog de plastic Alfa krabber voor rond de €1,=; eigenlijk Slowaaks maar de kans is groot dat je hem ook in Tsjechië kunt vinden. Niet de beste krabber ooit maar hij scheert echt heel behoorlijk en voor het geld hoef je het niet te laten. Dan zijn er nog de aftershaves van Alpa en die zijn klassiek maar meer dan prima en kosten geen drol. Ik vind zelf de Farao erg prettig. Let wel op want veel van hun geurtjes zijn er ook in EdC uitvoering; 'voda po holení' is de aftershave en 'kolinská voda' is de cologne. Verder heeft Tsjechië zijn eigen Pitralon (Pitralon F) die door mij als prettiger ervaren wordt dan door Harkos; hij is wat bloemig. Eigen scheerzeep heb ik niet gezien (maar zou er wel moeten zijn) maar eigen crèmes zijn er ook eenvoudig te vinden. Alleen ik gebruik geen crèmes dus over de kwaliteit kan ik niks zeggen, helaas. Kijk daar heb ik wat aan..........ik ga wel eens zoeken en zal de resultaten volgend weekend wel tonen Pitralon Novi een leuk modern rond flesje. Inmiddels waardeer ik het ook meer. Moest even aan de geur wennen. Dan is er nog een Bulgaars menthol scheercreme o.a. bij Rosman. Pascale. Niet te menthol, maar lekker fris. Iets frisser dan Alko cool.
Recommended Posts