SanderD Posted February 18, 2016 Posted February 18, 2016 Hallo allemaal, Ik scheer mezelf nu voor een maand nat. Dit met wisselende resultaten. Na verschillende mesjes te hebben uitgeprobeerd, blijf ik op drie merken hangen. Voor nu gebruikt ik de Feathers. Momenteel heb ik me voorgenomen om een maand niks te wijzigen, zodat ik de techniek beter onder de knie kan krijgen. Het gaat steeds beter. Als de techniek wat beter is ga ik wel eens experimenteren met schuim- en zeepsoorten. Ik hoop hier een leuke tijd te hebben en veel te leren.
Guest Gusto Posted February 18, 2016 Posted February 18, 2016 Welkom Sander! scheren is een leuke hobby, dus kost flink geld.
Hanskoning Posted February 18, 2016 Posted February 18, 2016 Welkom Sander en een heel wijs besluit om eerst vertrouwd te worden met de techniek en dan pas variabelen in te gaan bouwen. Kan je in de tussentijd ook nog wat sparen om het één en (zal wel vooral het) anderS te kunnen bekostigen
SanderD Posted February 18, 2016 Author Posted February 18, 2016 Haha, inderdaad. Ik heb al mooie krabbers gezien. Wellicht verjaardagsmateriaal.
Guest Gusto Posted February 18, 2016 Posted February 18, 2016 Vlak de kwasten en scheerzeep niet uit.
DannyVG Posted February 18, 2016 Posted February 18, 2016 O and preshave after shave en balms En vooral het allerduurste : aluin In ieder geval van harte welkom
mhharsta Posted February 18, 2016 Posted February 18, 2016 Welkom Sander. Veel scheer en leesplezier gewenst.
Nienke Posted February 18, 2016 Posted February 18, 2016 Welkom Sander. Genoeg te lezen en te zien hier. Succes met het uitdokteren van alles en natuurlijk veel scheer plezier!
onno Posted February 18, 2016 Posted February 18, 2016 Als 1 na laatste binnenkomer heet ik je ook welkom. Ben niet de enige die worstelt door alle variabelen
Guest Gusto Posted February 18, 2016 Posted February 18, 2016 Gewoon uit proberen, en je vindt een bruikbare combi.
talibeard Posted February 18, 2016 Posted February 18, 2016 Welkom Sander! Stel rustig al je vragen hier en houdt je portemonnee maar vast bij de hand voor alle antwoorden! Prima idee om je even bij dezelfde setup te blijven en je maakt natuurlijk zelf wel uit waar je je geld aan uitgeeft maar wat we hier toch vooral doen is elkaar verleiden tot nieuwe aankopen ben ik bang....
Recommended Posts