Simson Posted February 16, 2016 Posted February 16, 2016 (edited) Vandaag vond ik in mijn brievenbus een T.D.J shavette uit China. Het is een rvs shavette waar halve mesjes in passen. Het geheel komt goed op me over. De shavette kost 2.41 inclusief verzendkosten. Edited February 16, 2016 by Guest
efsk Posted February 16, 2016 Posted February 16, 2016 Ik ben benieuwd naar bouwkwaliteit, alsook naar hoe het exemplaar straks bevalt. Graag lees ik een ervaringsbericht zodra je dat hebt.
Simson Posted February 16, 2016 Author Posted February 16, 2016 Het komt zondermeer uitstekend op mij over. Recht, alles doet het goed, geen speling of beweging, geen krassen. Detailvragen beantwoord ik gaarne. Het broodnodige zinnetje "in mijn brievenbus" ontbrak in mijn openingszin, maar laat ik duidelijk zijn nogmaals, ik heb hem nu in mijn bezit.
Snuff Posted February 17, 2016 Posted February 17, 2016 geen krassen Mijn oude ogen zien blijkbaar dingen die er niet zijn Mooi om te proberen voor de prijs van een postzegel! Hoe kunnen ze het hé.
Simson Posted February 17, 2016 Author Posted February 17, 2016 geen krassen Mijn oude ogen zien blijkbaar dingen die er niet zijn Mooi om te proberen voor de prijs van een postzegel! Hoe kunnen ze het hé. Dit is niet mij shavette, maar een plaatje wat ik even snel vond op internet. Volgens mij moet ik eest iets online zetten, ik kan niet vanaf mijn tablet een foto uploaden toch?
Snuff Posted February 17, 2016 Posted February 17, 2016 Ah zo nu snap ik het. Er zijn zat mogelijkheden om gratis foto's online te zetten bijvoorbeeld Imgur
KugelFanger Posted February 17, 2016 Posted February 17, 2016 Deze houder wordt onder meerdere namen verkocht, die van mij heeft de opdruk J.A.D. Voor die paar euro is het een leuk ding, werkt ook nog goed. Bouwkwaliteit is opzich goed als je een goed exemplaar hebt. De mijne houd het mesje niet helemaal recht vast, dit is makkelijk op te lossen (in mijn geval) door even met een vijl net even een klein stukje 1 van de puntjes terug te vijlen zodat ie het mesje recht houd. ik moet er wel bij zeggen dat deze afwijken echt minimaal is en dat het scheren er niks anders om is. een tip, je kunt bij deze shavette's ook injector mesjes laden, werkt prima (heb ik ooit iemand op een Amerikaans forum zien doen). voor die paar euro is dit wel een leuke shavette.
Recommended Posts