Froop Posted August 13, 2013 Share Posted August 13, 2013 Zijn er mensen die ervaringen kunnen delen over deze aftershaves? Het zijn vrij prijzige aftershaves. Toen ik ben begonnen met scheren heb ik er blind een uitgekozen. Deze stelt me echter niet teleur. Hoewel ik het gevoel heb dat deze aftershave enigszins uitdroogt, heeft het een sterke, maar wel verhulde geur zoals een aftershave moet zijn. Hij moet ontdekt worden, niet van mijlenver geroken kunnen worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted August 13, 2013 Share Posted August 13, 2013 Ben benieuwd naar de reacties, nog nooit geprobeerd (weet wel dat de TOBS zepen die ik probeerde niet compatibel zijn met mijn huid blijkbaar) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nix13 Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 Deze nog nooit geprobeerd. De sandelwood gel en Jermynstreet balsem wel en die drogen bij mij niet uit. Maar het kan erg persoonlijk zijn. Ieders huid reageert anders. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 Het zou ook niet goed zijn als zelfs een gel en een balsem de huid laten uitdrogen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 Vanmorgen na het scheren de st james splash gepakt (sample van shave and more). Tot nu toe droogt het niet uit. De geur is heerlijk, maar helaas binnen een uur al vervlogen. Zonde, maar gelukkig zijn er samples om daar achter te komen voordat je een hele fles koopt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 Als je echt een geur wilt die blijft hangen, kun je doorgaans beter een eau de toilette oid nemen. Aftershave heeft als primaire taak verzorging na het scheren, niet geur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 van een balsem ben ik wel gewend dat de geur niet lang blijft hangen, maar de meeste splashes die ik heb gehad bleven toch wel een paar uur hangen. dus dan vind ik een uurtje redelijk kort. een eau de toilet is dan idd een betere keuze, maar ik wil voor na het scheren eigenlijk iets wat verzorgt, maar ook redelijk lang blijft geuren. (of ben ik dan weer een lastig ventje? ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twitch Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 Eau de toilette doe ik op wanneer ik ga stappen oid. Voor een werkdag is aftershave voldoende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoubleB Posted August 15, 2013 Share Posted August 15, 2013 Ik heb de Eton College van TOBS. Verzorgd prima, maar helaas staat de geur me niet echt aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts