Jump to content

TOBS aftershaves

Froop

Recommended Posts

Zijn er mensen die ervaringen kunnen delen over deze aftershaves? Het zijn vrij prijzige aftershaves. Toen ik ben begonnen met scheren heb ik er blind een uitgekozen.

images?q=tbn:ANd9GcRsXUVDZK-0A4W83EtIBiayWmEiZI9-KIbW-PcNyrQ_UUxpoGjx

Deze stelt me echter niet teleur. Hoewel ik het gevoel heb dat deze aftershave enigszins uitdroogt, heeft het een sterke, maar wel verhulde geur zoals een aftershave moet zijn. Hij moet ontdekt worden, niet van mijlenver geroken kunnen worden.

Vanmorgen na het scheren de st james splash gepakt (sample van shave and more).

Tot nu toe droogt het niet uit.

De geur is heerlijk, maar helaas binnen een uur al vervlogen.

Zonde, maar gelukkig zijn er samples om daar achter te komen voordat je een hele fles koopt.

van een balsem ben ik wel gewend dat de geur niet lang blijft hangen, maar de meeste splashes die ik heb gehad bleven toch wel een paar uur hangen. dus dan vind ik een uurtje redelijk kort. een eau de toilet is dan idd een betere keuze, maar ik wil voor na het scheren eigenlijk iets wat verzorgt, maar ook redelijk lang blijft geuren. (of ben ik dan weer een lastig ventje? ;) )