Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo allen

Na 40 jaar Gillette G2 wil ik ook maar eens beginnen met een krabbetje en ik verwacht hier de info te vinden om een simpel exemplaar te vinden.

Of scheren een hobby gaat worden? Ik verwacht het niet, maar het zou zomaar kunnen.

Tsja wat kan ik vertellen over mezelf? Ik ben een saai mens met teveel hobbies maar het meeste geniet ik van een kop kook-koffie van een houtvuurtje ergens in een uithoek van de natuur.

Hoe ik hier terecht gekomen ben is? Henk Verhaar ken ik van een ander forum, en door zijn kwasten-hobby zocht ik zijn site een keer, en zo kwam ik dit forum tegen.

Henk is dus wel de schuldige, maar kan er ook niet echt wat aan doen, :lol:

Posted

Van harte welkom Lemen! Ik denk dat bv. Merwtje of een van de andere leden je wel aan een simpele maar uitstekende krabber kan helpen. Daarna wordt het vanzelf een hobby :-)

Posted

Welkom, nu heb je er dus een hobby bij waar je het aangename met het noodzakelijk combineert.

En kookkoffie, dat is lang geleden zeg: een mooie kanovakantie in Zweden. Lijkt erg veel op de Turkse koffie die ik daarna nog vaak heb gedronken. Oppassen met de drab...

Posted

Van harte welkom.

Van harte welkom Lemen! Ik denk dat bv. Merwtje of een van de andere leden je wel aan een simpele maar uitstekende krabber kan helpen. Daarna wordt het vanzelf een hobby :-)

Hobby, ongetwijfeld. Verslaving, waarschijnlijk.

Posted

Welkom. Veel lees en scheerplezier. En hier op de forummarkt komen regelmatig fraaie krabbers langs. Na 15 keer posten kun je daar al terecht.

Posted

welkom en na het zien van alle dingen die ver te verkrijgen zijn is de kans op een nieuwe hobby toch echt groter als je denkt ;). Veel plezier!

Posted

Dank allen voor het welkom!

Jullie maken wel dat een verse zich welkom voelt. Is op sommige fora wel anders, dan moet je het doen met drie welkommetjes ofzo.

Ik pik even een paar reacties eruit om daar op te reageren:

En kookkoffie, dat is lang geleden zeg: een mooie kanovakantie in Zweden. Lijkt erg veel op de Turkse koffie die ik daarna nog vaak heb gedronken. Oppassen met de drab...

Zelf nooit turkse koffie gedronken dus kan niet oordelen. De drab, ach daar wen je aan. Gaan wilde verhalen over dat dat slecht zou zijn om op te drinken. Maar er zijn zat koekrecepten waar je koffie ( het maalsel of prut) in moet gooien.

Oke, niet alle koekjes zijn gezond.

Hobby, ongetwijfeld. Verslaving, waarschijnlijk.

Ik denk dat je dat moet omdraaien, Een verslaving is het al zo'n 40 jaar. Eens in de 2 dagen grijp ik dat mes, en als ik eens één of meerdere dagen geen kans heb om te scheren, begin ik me ongemakkelijk te voelen en ben zelfs bereid een camping te betalen om te kunnen douchen en scheren

Welkom. Veel lees en scheerplezier. En hier op de forummarkt komen regelmatig fraaie krabbers langs. Na 15 keer posten kun je daar al terecht.

Goeie tip, maar ook gevaarlijk. Ik kreeg bijna de neiging jullie allemaal apart te bedanken :lol:

Welkom Lemen en laat van je horen!

Heb mijn best gedaan :D

Posted

Hoe kom je in Noorwegen verzeild? Ik woon zelf in Australië overigens. Afgezien van een enkele Belg (sorry Snuff) , nog geen niet-Nederlander tegengekomen hier.