Jump to content

Samenstelling Wickham Soap_Sheridan's

Harkos

Recommended Posts

5a24bb276d11f_P_Z_Wickham_Sheridans.png.2455ab0efdd27f8fb702ff25f12899c0.png

Denk ik weer iets lekkers te kopen en een goede zeep te krijgen, ook nog eens in de aanbieding bij Connaught, blijkt die niet meer te worden gemaakt. Connaught had ze nog op voorraad, maar staan nu plots niet meer op de site. Daardoor kon ik de inhoud niet bepalen, want die stond niet op het doosje.

Contact opgenomen met de producent. Kreeg per omgaande reactie.

Zette voor mij zijn pagina weer on line, zodat ik toch nog iets er over kan vertellen.

Zoals de producent omschrijft:

Notes: Spicy notes of cardamom leading to whisper of chocolate resting on a creamy blended base of warm vanilla and sumptuous leather.

Het is inderdaad een volle warm geurende zachte zeep. De geuren, zoals beschreven zijn duidelijk aanwezig. Dit is geen zeep voor liefhebbers van frisse lavendel en menthol geuren.

De rest staat in het bijgaande overzicht.

Hij bevestigt, dat die zeep niet meer wordt gemaakt. Hij wil een beperkt scala aan producten maken. Nu is hij bezig met ontwikkeling van een harde zeep. Als deze klaar is voor verkoop, krijg ik bericht van hem en een monster om te testen en hier voor te stellen.

Ik houd je op de hoogte.

[hidden]Sheridan's[/hidden]

• 3 months later...

Er is weer een speciale uitvoering van wickham uitgebracht, ze zijn langzaam weer aan het opstarten dit is bij Shaving time welke aan het eind van de maan stopt. Zie ook kortingstopic.

https://shavingtime.co.uk/collections/wickham-soap-co/products/wickham-soap-super-smooth-imperial-trevor-limited-edition-shipping-23rd-may