Jump to content

Wat voor advertenties kreeg jij vandaag te zien op de Shaving Society site

Recommended Posts

Posted

Volgens ingewijden zijn de advertenties gerelateerd aan je zoekopdrachten in Google. Schaars geklede Filippijnse dames verschijnen regelmatig, de Mazda bt50 en nu ook een ding om je zwembad schoon te maken. Ik weet niet wat dat over mij zegt of misschien wel over het publiek wat dit forum bezoekt. Ik weet in ieder geval zeker dat ik geen zwembad heb. :D

Posted (edited)

Geen enkele. ;) (ik blokkeer al die shit)

Edited by Gusto
Posted

iets van een shave club via drogistplein die me Gillette cartridges wil verkopen, LOL :D:lol::lol::lol:

hoe dat google daar nauw weer mee komt, ze kennen me zeker niet!! :D:D:lol::lol:

Posted

Diegenen die geen advertenties zien, gebruiken jullie soms Tapatalk of een andere intermediair of rechtstreeks via je webbrowser? (Explorer/Firefox/chrome etc)

Posted
uBlock Origin in firefox.

Denk niet dat dat werkt op mijn telefoon, zou het wel lukken dan heb ik hier weer niks te vertellen. Misschien moeten we de links erbij zetten voor diegenen die een adblocker hebben en toch mee willen genieten? :)

Posted

uBlock Origin & NoScript in Iceweasel

Posted

Even eenmalig blokkade opgeheven zie ik een reclame van Coolblue om een nieuwe laptop te kiezen (ik bezoek het forum altijd via mijn PC ;-))

Posted

Ik zie alleen gesponsorde berichten via tapatalk. Zal van de week eens via de browser kijken. Ik vermoed iets met scheren... :roll:

Posted

Vast geen condooms. :lol:

Posted
Vast geen condooms. :lol:

Ik moest heel vroeger in Amsterdam in een kapsalon met een workshop het scheren oefenen op een ballon dus wie weet zijn die dingen voor Marco multi functioneel :lol:

Posted

Geen, maar Tapatalk wil me wel naar allerlei exotische bestemmingen hebben, of me kennis laten maken met de nieuwste gadgets :)

Posted

Wintersport in Oostenrijk, huizen in de Auvergne, miss Etam, moslima's in de aanbieding (veruit de leukste) en Conrad.

Oh ja, plus nog een aanval van Alibaba.com.