Jump to content

Opgepast, gebruik TheRazorSpa niet meer voor herplaten!

Recommended Posts

Posted

Een heel spijtige zaak maar blijkbaar is Simon van the Razor Spa ( http://www.therazorspa.xyz/ ) het slechte pad opgegaan.

Een hoop mensen van over de hele wereld hebben daar al langere tijd hun krabbers liggen voor herplaten maar hij reageert niet meer op emails terwijl zijn website nog altijd aanmoedigt om krabbers naar hem te zenden, ook zijn ebay en etsy shop zijn nog altijd actief. Hij schreef zich ook in voor een passaround van de mongoose krabber maar liet toen niets meer horen eenmaal in zijn bezit.

Zelf heb ik een aantal keren van zijn diensten gebruik gemaakt en het resultaat mocht er zijn, de laatste krabbers die ik daar had heen gezonden zijn nu terug met veel moeite. Een persoonlijke aanmoediging van enkele oude vrienden van de SAS lieten tenslotte mijn krabbers terug in mijn bezit komen.

Ik denk dat hij nog niet klaar is met dit gedoe, meerdere mensen zijn van plan stappen te ondernemen. Ik heb het eerder al eens meegemaakt onder andere met een persoon in de US die open scheermessen opknapte en van ander handvaatjes voorzag. Hij was al jaren goed bezig tot hij plots alles achterhield en doorverkocht :cry:

Posted

nee nee zou ik nooit toestaan, een vriendelijke verwittiging kan wonderen doen indien gebracht door mensen met overtuigingskracht :-)

Je zult maar enige zeldzame krabbers daar liggen hebben, en die zijn er zo te horen en dan ben je die kwijt.

Posted

Was grapje Ron, ik begrijp dat dit soort dingen echt niet kunnen. En het is helemaal van de gekke dat zo iemand dan nog gewoon doorgaat met adverteren. Heb in het verleden ook wel eens van zo'n service gehoord die alsmaar onbetrouwbaarder werd.

Lijkt er soms op dat mensen zo ver in de problemen komen dat ze zich tot dit soort handelen moeten verlagen.

Posted

Zijn werk was ook van uitstekende kwaliteit, ik heb wel achtergrond info over hoe het allemaal zover gekomen is maar zal dit maar niet openbaar maken, het is makkelijk om iemand op het net aan het kruis te hangen maar totaal ongepast.

Heel jammer want als hij netjes was doorgegaan had ie bergen werk gehad.

• 4 months later...
Posted

Zijn er mensen die hun krabbers kwijt waren en die inmiddels terug zijn?

Ik lees net een verklaring op TheShavingRoom van hemzelf. Weet niet of het verstandig is om hier te kopiëren maar kort gezegd kwam het door een aantal gebeurtenissen in z'n leven.

Hij schrijft dat hij de krabbers allemaal terug zou sturen.

Posted

Dat is al een tijdje aan de gang, hij heeft al verschillende mensen die ik ken hun krabbers terugbezorgd, eind goed al goed hoop ik al was het netter geweest om destijds meteen door de zure appel te bijten en het iedereen te laten weten dat er bepaalde gebeurtenissen hadden plaatsgevonden die zo ingrijpend waren dat hij even in de sh-t zat.

Ik heb toen als eerste mijn krabbers teruggekregen nog voor iemand in de gaten had dat er str*nt aan de knikker was, hoe is niet belangrijk maar na vele mails waarbij hij zich wegens ver weg ongenaakbaar waande koos hij eieren voor zijn geld en een half uur later had ik een tracking. Met alle chinezen maar niet met den dezen :evil:

Posted

Heel jammer om te lezen Ron, maar zeker fijn dat je het aan geeft.

Jammer dat er door zulke dingen het vertrouwen steeds minder word in elkaar.

Je kunt idd maar beter van te voren aangeven wat er speelt. Met eerlijkheid kom je het verst en tonen mensen vaak veel meer begrip, dan als je verhaaltjes gaat verzinnen.

Erg vind ik het ook voor de persoon die denkt van een mooie dienst ineens iets onzuivers te moeten maken.

Dan moet je idd wel ver in de problemen zitten wil je denken er zo meer uit te gaan halen.

Ik hoop op een goed eind voor iedereen die er bij betrokken is.

Ik zou zelf ook stevig balen en wensen dat ik er zelf even langs kon om verhaal te halen....