Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi,

Ik ben door alle instellingen gelopen en heb mij geabonneerd op meerdere topics waar ik op heb gereageerd zodat ik in mijn notificaties zie wanneer iemand heeft gereageerd op de topic.

Nu heb ik als voorbeeld zelf een topic gestart over een open mes en gecheched of ik geabonneerd ben, wat het geval is.

Ik kwam terug op de site en zag 0 notificaties, ik keek naar de topic die ik gemaakt heb en ik zie een reactie op mijn topic.

Waarom kreeg ik hier over geen notificatie te zien.

Ik heb bij Gebruikerspaneel / Forumvoorkeuren / Notificatieopties / Iemand heeft gereageerd op een onderwerp waarop je bent geabonneerd / Notificaties aangevinkt.

Enig idee waarom ik als nog geen notificaties krijg?

Dank u!

Ooh en mocht ik dit toch op de verkeerde locatie hebben gepost hoor ik het ook graag!

Posted

Ik ben nieuw hier, dus ik dacht dat ik aan het forum moest wennen, en dat ik daarom nergens notificaties terug kon vinden. Maar ik ben kennelijk niet de enige.

Notificaties per mail krijg ik wel, maar op het forum blijft er een nulletje staan...

Wie weet raad?

• 1 year later...
Posted

Same here... Wellicht kunnen de server-beheerders controleren of de functie aanstaat?

Posted

Ik heb net even gekeken maar moet constateren dat ik dit niet 1-2-3 kan vinden in de backend van het forum. Aangezien ik momenteel alleen een telefoon tot m'n beschikking heb (ben op vakantie) moet ik het hier bij laten. Wellicht dat een van de andere admins hier een blik op kan werpen.

Posted

Volgens mij is er in het verleden bij wijze van test een heel aantal functies uitgezet. Het lijkt er op dat er wel weer wat terug aangezet mag en kan worden.

(Posts leuk vinden, bijvoorbeeld, mag ook wel weer aan)