Ga naar inhoud
Loei

Scheerkwast bij Trekpleister

Aanbevolen reacties

Laat hem niet te lang weken. Het handvat wil nog wel eens kleine scheurtjes vertonen wanneer het haar te lang en te veel vocht opneemt.

Dat gaat zowiezo gebeuren na verloop van tijd. Het enige echte nadeel van die kwast.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ohhh ik deponeer mijn goedkope kwastjes eerst in een kopje heet water van de waterkoker alvorens ik onder de douche stap.

gevolg is wel een lekker warme kwast op me bakkes :D of het de kwast goed doet is een 2e

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zijn deze nogaltijd verkrijgbaar voor zo een schandalig lage prijs? Anders rij ik wel even langs de trekpleister deze week :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Klopt, ik heb een paar dagen geleden zon eigen merk kwast gekocht. Het is mijn eerste kwast en ik ben dus absoluut geen kenner maar je merkt meteen dat dit het toch niet is hoor. Maar goed het is denk ik beter dan helemaal niets maar ook net.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Daar ben ik het compleet mee oneens. De trekpleister Omega is een zeer goede kwast en éénmaal ingewerkt staat hij garant voor een goede inzeepbeurt.

Neem je ook de prijs in ogenschouw dan zijn er maar weinig kwasten die deze prijs/kwaliteits verhouding overtreffen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Daar ben ik het compleet mee oneens. De trekpleister Omega is een zeer goede kwast en éénmaal ingewerkt staat hij garant voor een goede inzeepbeurt.

Neem je ook de prijs in ogenschouw dan zijn er maar weinig kwasten die deze prijs/kwaliteits verhouding overtreffen.

Volgens mij heeft Bobby het over de 'nieuwe' kwast van de trekpleister, aangezien de Omega niet meer verkrijgbaar is

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nieuwe kwast bij de Trekpleister??? Dat is nieuw voor mij en dan is mijn commentaar natuurlijk geheel de plank misslaand.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor de Belgen hier: een gelijkaardige Omega-borstel is sinds kort ook beschikbaar in de Colruyt. Prijs is wel wat hoger, maar hij ziet er wel identiek uit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Voor de Belgen hier: een gelijkaardige Omega-borstel is sinds kort ook beschikbaar in de Colruyt. Prijs is wel wat hoger, maar hij ziet er wel identiek uit.

Wat hoger :?:

Ik heb hem gisteren zien liggen voor 20,99 euro :shock:

Heel wat hoger zou ik zeggen...

EDIT: deze was wel met dashaar

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kon me de prijs niet meer herinneren, maar dat is inderdaad veel hoger, maar als het met das is, maakt t al veel goed. :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.