Anheuer Posted February 2, 2016 Posted February 2, 2016 Hoi allemaal, Kom ook maar eens aanmelden, kijken wat hier te vinden is voor leuks.
Anheuer Posted February 2, 2016 Author Posted February 2, 2016 Misschien wat meer informatie is wel leuk. Ban Alex uit Amsterdam. Scheer nu sinds een klein tijdje met de safety razor en ben sinds vorige week ook aan de straight razor geslagen. Hou ervan om nieuwe producten te proberen en kijken wat er allemaal beschikbaar is. Soms iets te veel
Snuff Posted February 2, 2016 Posted February 2, 2016 Welkom op het forum. Teveel ..... teveel? dat woord kennen we hier niet
efsk Posted February 2, 2016 Posted February 2, 2016 Veiligheidsscheermes of krabbertje. Open mes. Welkom.
mhharsta Posted February 2, 2016 Posted February 2, 2016 Welkom Alex, met wat voor krabber en open mes ben je aan de slag?
Anheuer Posted February 2, 2016 Author Posted February 2, 2016 Even uit mijn hoofd heb ik nu een Parker 96R en een Merkur 34C, daarnaast heb ik sinds kort ook een open mes R. Delorme Paris, The Starter. Daarnaast een paar borstels zoals de plisson van l'occitane and de plissoft van razorock en veeeeeelste veel zepen. Laatst al een zooitje verkocht, en gezien ik net weer een nieuwe lading erbij heb zal ik weer wat verkopen denk ik. Ben tot nu toe erg blij met de zepen van Razorock.
Nienke Posted February 3, 2016 Posted February 3, 2016 welkom Alex, al een aardige verzameling zo te lezen. Wie weet wat voor nieuws je hier nog meer op doet.
Anheuer Posted February 3, 2016 Author Posted February 3, 2016 Dank u allen! Ja ik ben ook erg benieuwd, qua DE scheren heb ik nu wel spullen waar ik blij mee ben, zepen heb ik dus laatst weer een zooitje binnen gekregen en moet ik allemaal nog proberen. Qua Straight Razor moet ik wel nog goed verkennen hoe het allemaal werkt en wat erbij komt kijken, zondag mijn eerste scheerbeurt gehad met mijn straight razor, ging redelijk goed!
Recommended Posts