Jump to content

Recommended Posts

Posted

Misschien wat meer informatie is wel leuk.

Ban Alex uit Amsterdam.

Scheer nu sinds een klein tijdje met de safety razor en ben sinds vorige week ook aan de straight razor geslagen.

Hou ervan om nieuwe producten te proberen en kijken wat er allemaal beschikbaar is.

Soms iets te veel :P

Posted

Even uit mijn hoofd heb ik nu een Parker 96R en een Merkur 34C, daarnaast heb ik sinds kort ook een open mes R. Delorme Paris, The Starter.

Daarnaast een paar borstels zoals de plisson van l'occitane and de plissoft van razorock en veeeeeelste veel zepen.

Laatst al een zooitje verkocht, en gezien ik net weer een nieuwe lading erbij heb zal ik weer wat verkopen denk ik.

Ben tot nu toe erg blij met de zepen van Razorock.

Posted

Dank u allen!

Ja ik ben ook erg benieuwd, qua DE scheren heb ik nu wel spullen waar ik blij mee ben, zepen heb ik dus laatst weer een zooitje binnen gekregen en moet ik allemaal nog proberen.

Qua Straight Razor moet ik wel nog goed verkennen hoe het allemaal werkt en wat erbij komt kijken, zondag mijn eerste scheerbeurt gehad met mijn straight razor, ging redelijk goed!