DanielvU Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 Het is gebeurt hoor. De eerste scheerbeurt met mijn nieuwe mes. En ik moet zeggen, het ging heel goed. Ik heb 2 passes WTG gedaan, het is dus niet BBS maar meer durfde ik niet. Ik heb me 1 keer gesneden bij mijn mondhoek en verder geen schrammetje. Het was wel wennen qua druk zetten en qua geluid maar ik vind het echt fijn scheren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 Zie je wel dat het meevalt, sommige scheerbeurten zullen beter zijn andere mogelijks ietswat minder, het is alleen een kwestie van volhouden, het is bij niemand alleen maar in stijgende lijn gegaan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joeri Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 Keep it up! Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 Gefeliciteerd kerel! Sneetje is niet erg, daar ga je er vast meer van krijgen maar steeds minder. Alleen met de vleug is ook prima, eerst effe wennen aan het mes. En steeds gladder! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhharsta Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 Mooi dat het goed is gegaan, en vooral dat je er plezier aan hebt beleefd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kingjack Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 Leuk om te lezen ! Hoe meer je dat mes gebruikt hoe soepeler het zal gaan en de collectie gaat uitbreiden Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielvU Posted January 31, 2016 Author Share Posted January 31, 2016 Zal de vrouw leuk vinden Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhharsta Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 Genoeg tips te vinden hier op het forum om daar creatief mee om te gaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisA Posted February 1, 2016 Share Posted February 1, 2016 Hallo Daniel, ik ben ook pas 2 maanden bezig. Maar als het de eerste keer fijn voelt dan is het gewoon een kwestie van doorzetten. Succes ermee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter VM Posted February 6, 2016 Share Posted February 6, 2016 Dag Daniel, Ik ben ook nu bijna een jaar bezig met het scheren met een open mes het gaat telkens beter Veel succes . Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielvU Posted February 10, 2016 Author Share Posted February 10, 2016 Sorry, Door omstandigheden een paar dagen niet kunnen reageren. Hoewel het nog zoeken is naar de juiste hoek is het scheren met dit mes heel fijn. Hij lijkt minder scherp als de derby mesjes die iedereen zo verafschuwd maar ik denk dat dat vooral komt doordat mijn techniek nog een beetje zwak is. Het lijkt alsof het mes blijft hangen aan de stoppels maar ik denk dat dat ook te maken heeft met de hoek. Ik ga nu vooral lekker door en ben erg tevreden over het resultaat en steeds minder irritatie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts