Joeri Posted January 31, 2016 Posted January 31, 2016 Hey allemaal, Mijn naam is Joeri,25 jaar en wonende te Antwerpen. Ik ben gloednieuw op Shaving Society. Ik scheer me al een half jaar met een Shavette. Nu ben ik echter klaar met dit beginner scheermes en wil ik overstappen naar een volwaardige Straight Razor! Zelf ben ik momenteel nog aan het zoeken tussen alle verschillende merken. Echter zijn het er zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik hoop hier veel bij te leren en leuke gesprekken te hebben! Tot op het forum! Joeri
efsk Posted January 31, 2016 Posted January 31, 2016 Hoi! We hebben een hele afdeling over open messen, dus kunnen je vast op weg helpen.
Snuff Posted January 31, 2016 Posted January 31, 2016 Welkom en succes met het open scheermes gebeuren!
PI56 Posted January 31, 2016 Posted January 31, 2016 Welkom Joeri. Er is hier meer dan genoeg te vinden over het scheren met een open mes.
talibeard Posted January 31, 2016 Posted January 31, 2016 Joeri Welkom! Veel plezier hier en laat van je horen!
Loei Posted January 31, 2016 Posted January 31, 2016 Welkom! Succes met het vinden van een mooi open mes, moet op dit forum geen probleem zijn
Nienke Posted February 1, 2016 Posted February 1, 2016 Van harte welkom. Veel succes met je zoektocht. Er is ook zoveel leuks te krijgen .
Guest Gusto Posted February 1, 2016 Posted February 1, 2016 Van harte welkom. Veel succes met je zoektocht. Er is ook zoveel leuks te krijgen . Krijgen?
Nienke Posted February 1, 2016 Posted February 1, 2016 Van harte welkom. Veel succes met je zoektocht. Er is ook zoveel leuks te krijgen . Krijgen? Misschien kan hij wel heel lief lachen
Joeri Posted February 1, 2016 Author Posted February 1, 2016 Van harte welkom. Veel succes met je zoektocht. Er is ook zoveel leuks te krijgen . Krijgen? Misschien kan hij wel heel lief lachen Enorm lief
Recommended Posts