duvel67 Posted January 29, 2016 Share Posted January 29, 2016 Net voor het eerst geschoren met zo krabbertje had een hele goedkope uit China ook de mes blaadjes uit China las hier dat die best mild zijn enzo nou viel tegen moet ik ook leren misschien dat ik het nog een keer gebruik met betere kwaliteit mesje er in maar denk niet mijn ding is dacht net zo iets as me gillete fusion niet dus dus blijf maar verder oefenen met me open scheer mes ooit kom ik van cartride mesjes af haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
KugelFanger Posted January 29, 2016 Share Posted January 29, 2016 Hoe heet ie?? Weishi?? Die zijn erg mild inderdaad Als je een vincent, nanji of een ander vaag merk hebt, heb je kans dat het mesje niet goed in de houder zit. En de mesjes die mee komen moet je niet gebruiken die zijn niet bruikbaar. Mijn advies als je goedkoop wilt: ga op ebay zoeken naar een ECHTE Rimei (die dingen worden veel na gemaakt dus let daar ook mee op, buitenlandse fora geven wel advies welke seller trusted is of niet) en koop er direct een blade sample pack bij, dan kun je proberen wat je het lekkerste vind scheren. Als je wat meer geld kwijt wilt koop gewoon een parker 22r of muhle r89 en ook weer een blade sampler pack. Wedden dat dat beter gaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 Tja voor zo weinig geld kan je moeilijk verwachten dat je een top product in handen zal krijgen, gewoon bovenstaand advies volgen, de ervaring zal dan vast heel anders zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
merwtje Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 Of koop een simpele vertrouwde Gillette Tech, scheert gegarandeerd goed. Ik heb ze vanaf €5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 Zelfs ervaren scheerders hebben waarschijnlijk moeite om met dit materiaal een redelijk resultaat te bereiken. Dus wil je betere resulaten dan zal daar ook een investering in geld tegenover staan, hoeft niet eens zo duur te zijn zie de Lord L6 bijvoorbeeld en ordentelijke DE mesjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
duvel67 Posted January 31, 2016 Author Share Posted January 31, 2016 Ja bedankt Jonges zal zeker matiriaal verbeteren maar nu ga me aandacht wat meer naar open mes eerst zal as eerste is froefpaketje mesje halen ja pak het nog keer op ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 Ik denk dat ik je wel begrijp, nee toch niet na herlezing Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 Ja bedankt Jonges zal zeker matiriaal verbeteren maar nu ga me aandacht wat meer naar open mes eerst zal as eerste is froefpaketje mesje halen ja pak het nog keer op ja Teveel duvel gedronken denk ik dan ga je lispelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henkiepenkie Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 Nou heren. Ik begrijp het wel en wees voorzichtig zonder achtergrond kennis. Anders is dit kersverse lid met vast veel beginners vragen alweer verdwenen. "Nobody's perfect" staat er ergens te lezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
duvel67 Posted January 31, 2016 Author Share Posted January 31, 2016 Djw Henkie penkie en snuff zal wat meer van de Duvel af blijven Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henkiepenkie Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 Maar koop zoals hierboven al gezegd een goede krabber (Edwin Jagger 89) met wat goede mesjes die bij de adverteerders op dit forum in ruime mate verkrijgbaar zijn. Een fijne zeep erbij , en een kosten/baten goede kwast die je al kunt kopen voor een paar euro bij de Trekpleister zit je met scheren gelijk in het goede spoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts