Jump to content

Me eerste krabbertje

duvel67

Recommended Posts

Net voor het eerst geschoren met zo krabbertje had een hele goedkope uit China ook de mes blaadjes uit China las hier dat die best mild zijn enzo nou viel tegen moet ik ook leren misschien dat ik het nog een keer gebruik met betere kwaliteit mesje er in maar denk niet mijn ding is dacht net zo iets as me gillete fusion niet dus dus blijf maar verder oefenen met me open scheer mes ooit kom ik van cartride mesjes af haha

Hoe heet ie?? Weishi?? Die zijn erg mild inderdaad

Als je een vincent, nanji of een ander vaag merk hebt, heb je kans dat het mesje niet goed in de houder zit. En de mesjes die mee komen moet je niet gebruiken die zijn niet bruikbaar.

Mijn advies als je goedkoop wilt: ga op ebay zoeken naar een ECHTE Rimei (die dingen worden veel na gemaakt dus let daar ook mee op, buitenlandse fora geven wel advies welke seller trusted is of niet) en koop er direct een blade sample pack bij, dan kun je proberen wat je het lekkerste vind scheren.

Als je wat meer geld kwijt wilt koop gewoon een parker 22r of muhle r89 en ook weer een blade sampler pack. Wedden dat dat beter gaat.

Zelfs ervaren scheerders hebben waarschijnlijk moeite om met dit materiaal een redelijk resultaat te bereiken.

Dus wil je betere resulaten dan zal daar ook een investering in geld tegenover staan, hoeft niet eens zo duur te zijn zie de Lord L6 bijvoorbeeld en ordentelijke DE mesjes.

Ja bedankt Jonges zal zeker matiriaal verbeteren maar nu ga me aandacht wat meer naar open mes eerst zal as eerste is froefpaketje mesje halen ja pak het nog keer op ja

Teveel duvel gedronken denk ik :lol::lol::lol: dan ga je lispelen ;)

Maar koop zoals hierboven al gezegd een goede krabber (Edwin Jagger 89) met wat goede mesjes die bij de adverteerders op dit forum in ruime mate verkrijgbaar zijn. Een fijne zeep erbij , en een kosten/baten goede kwast die je al kunt kopen voor een paar euro bij de Trekpleister zit je met scheren gelijk in het goede spoor.