Snuff Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 Ja mannen, mocht het spaarvarken uit zijn voegen barsten dan kan je hier nog eentje aanschaffen of althans voor bestellen. De weinigen die hem al getest hebben zijn natuurlijk weer vol lof en de rest van de krabbers kan naar het leger des heils Ik schaf hem niet aan maar krijg er straks eentje in leen, laat ik wel weten hoe ie scheert.
Tjebbe Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 Ben benieuwd, ik heb 'm gepreorderd. Ik dacht eigenlijk van de aankoopdrift genezen te zijn, of in ieder geval dat ie wat geluwd zou zijn, na de aankoop van de Above the Tie S2...
Harkos Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 @Snuff: Had het ontstaan al even gevolgd, maar lijkt me weer zo iets van we kunnen het er voor vragen. De zoveelste poging. Des al niet te min, als je hem beter gaat vinden dan je Wolf, moet ik toch echt weer heroverwegen, want vind hem stiekem wel mooi.
Snuff Posted January 29, 2016 Author Posted January 29, 2016 Dat zou me dan heeeeel erg verbazen, is naar mijn bescheiden mening inderdaad iemand die ziet dat er de laatste tijd geld te verdienen is met een nieuwe krabber op de markt te brengen. Je stuurt hem naar een select aantal mensen die al BBS verkrijgen voor het uitpakken en daar verslag van uitbrengen op de forums en hopla de pre-orders stromen binnen. Ik kan me natuurlijk ook vergissen maar koop hem sowiezo toch niet. Ik ga me dit jaar inhouden.
Harkos Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 Dat zou me dan heeeeel erg verbazen, is naar mijn bescheiden mening inderdaad iemand die ziet dat er de laatste tijd geld te verdienen is met een nieuwe krabber op de markt te brengen. Je stuurt hem naar een select aantal mensen die al BBS verkrijgen voor het uitpakken en daar verslag van uitbrengen op de forums en hopla de pre-orders stromen binnen. Ik kan me natuurlijk ook vergissen maar koop hem sowiezo toch niet. Ik ga me dit jaar inhouden. Sterkte.
Hanskoning Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 Snuff gaat zich inhouden in dit jaar, lezen jullie dit ook!! Net een Wolfman scheerhoofd en nog zo'n BBS besteld geloof ik maar hij gaat zich inhouden en het is pas januari Wat zal die dan wel niet kopen als hij losgaat
KugelFanger Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 Ron hoe krijg jij altijd die krabbers toch te leen, dat lijkt mij ook wel wat. De al niet te mis volg ik je bevindingen. Ik moet wel toegeven dat ik die prijzen weer bijzonder vindt
efsk Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 De al niet te mis Autocorrectie maakt meer kapot dan je lief is.
KugelFanger Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 De al niet te mis Autocorrectie maakt meer kapot dan je lief is. Neuk!! Heeft ie het als nog gedaan Ik bedoelde dus te zeggen Des al niet te min . Ps ik moest ook 100 keer drukken voordat ie hem eindelijk verstuurde. Krijg iedere keer een kan pagina niet vinden foutmelding. Oja autocorrect is weg nu.
Snuff Posted January 29, 2016 Author Posted January 29, 2016 Snuff gaat zich inhouden in dit jaar, lezen jullie dit ook!! Net een Wolfman scheerhoofd en nog zo'n BBS besteld geloof ik maar hij gaat zich inhouden en het is pas januari Wat zal die dan wel niet kopen als hij losgaat Bestellingen van vorig jaar manneke maar als je wil kan ik alles nog cancelen
Snuff Posted January 29, 2016 Author Posted January 29, 2016 Ron hoe krijg jij altijd die krabbers toch te leen, dat lijkt mij ook wel wat.
efsk Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 Die vent heeft duidelijk nog geen ene krabber geleend.
KugelFanger Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 Des al niet te min Vier spaties teveel Nederlans is mijn goeiste vak. Ben afgestudeerd met een agt
KugelFanger Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 Die vent heeft duidelijk nog geen ene krabber geleend. Hahahaha
KugelFanger Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 Ron hoe krijg jij altijd die krabbers toch te leen, dat lijkt mij ook wel wat. Aaaaaaah toe dan.
Hanskoning Posted August 30, 2016 Posted August 30, 2016 Het is zeker een zwaargewicht met zijn 131 gram maar ik moet zeggen dat hij er zeer geslaagd uitziet is er al een prijs bekend?
Snuff Posted August 30, 2016 Author Posted August 30, 2016 Ik weet het niet Hans, gezien mijn interesse voor verstelbare krabbers gelijk is aan nul.
mhharsta Posted August 30, 2016 Posted August 30, 2016 Ik vind hem mooi. Mijn interesse gaat wel uit naar verstelbare krabbers, dus ik ben ook benieuwd wat het moet gaan kosten.
Tjebbe Posted August 30, 2016 Posted August 30, 2016 Hoe blij ik ook ben met de TR-1, deze laat ik voorbij gaan...
efsk Posted August 30, 2016 Posted August 30, 2016 Ik vind deze krabber er eigenlijk wel goed uitzien.
KugelFanger Posted August 30, 2016 Posted August 30, 2016 Mooie krabber. Is een samenwerking tussen barbaros en rocnel wat ik begrepen had. Ik ben benieuwd naar de prijs.
Recommended Posts