DanielvU Posted January 27, 2016 Posted January 27, 2016 Goedemorgen, Ik ben Daniel, 30 jaar en ik woon in Lelystad. Ik ben bezig met mijn eerste stapjes op de lange reis naar perfect scheren met een open scheermes. Sinds een half jaar scheer ik me met een shavette van Dovo en dit bevalt goed maar is voor mij slechts een tussenstop (en later evt een back-up). Ik hoop hier alle kennis en ervaring op te doen die ik nodig heb om me tot in de eeuwigheid lekker klassiek te scheren. Groet, Daniel
Nienke Posted January 27, 2016 Posted January 27, 2016 van harte welkom! heel veel leer, lees en scheerplezier. Er is genoeg moois te verkrijgen op open scheermesgebied. goed voor een nieuwe verslaving
Snuff Posted January 27, 2016 Posted January 27, 2016 Welkom op het forum! Als je al een half jaar met een shavette scheert zal de overstap naar een open mes tamelijk vlot verlopen normaal gezien. Af en toe staan hier in het marktgedeelte van het forum goede messen te koop aan een vriendenprijs en geslepen door mensen met kennis, is maar een tip.
efsk Posted January 27, 2016 Posted January 27, 2016 Welkom. Doe een open mes. Is goed voor je. Beetje doorposten hier, dan hier op de markt kijken, dan komt het helemaal goed.
Snuff Posted January 27, 2016 Posted January 27, 2016 Welkom. Doe een open mes. Is goed voor je. Beetje doorposten hier, dan hier op de markt kijken, dan komt het helemaal goed. Zeiden ze tegen mij ook, ik ben ondertussen de 15 berichten al een tijdje voorbij Maar hij heeft wel gelijk, iedereen zou het op zijn minst moeten proberen zo'n open mes.
DanielvU Posted January 28, 2016 Author Posted January 28, 2016 Iedereen bedankt. Open mes besteld. Krijg hem hopelijk morgen binnen. Van het weekend uitproberen. Hou jullie op de hoogte.
Recommended Posts