Jump to content

van der Hagen Glycerine soap

Robert79

Recommended Posts

De afgelopen tijd heb ik de onderstaande zeep in mijn bezit gehad en is bijna al weer op.Gelukkig.. want....

ucMVtya.jpg

Mijn ervaring zijn minder want, ongeacht ik ook voor combinatie van krabber, mesje met of zonder pre-shave, loop ik met deze zeep toch averij op, dus vraag ik me af of de bescherming wel in orde is, of dat het m'n techniek is.

Hebben jullie deze glycerine zeep ook wel is gebruikt en wat waren jullie bevindingen ?

Ik heb wel de Deluxe versie gebruikt en die zou een stuk beter moeten zijn maar gelukkig was die 70 gram maar net genoeg voor 25 scheerbeurtjes. Matig product met eigenlijk maar één goede eigenschap en dat is dat iedere imbeciel hier een schuimpje van kan kloppen. De Deluxe versie ruikt en ziet er uit (door zijn bleekroze kleurtje) als een babyverzorgingsproduct en niet echt iets voor stoere baarddragers. Dat geeft op zich niks natuurlijk maar ook de beschermende en haarverzachtende eigenschappen zijn wat tegenvallend.

Zonde van het geld en volgens mij alleen maar redelijk populair op de Amerikaanse fora omdat het spul zo foolproof is en voor een paar centen overal te koop.