Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal

ik ben jhon gister aangemeld bij dit omdat ik pas ook ben begonnen om te leren scheren met open mes voorheen was ik altijd een luie scheerder hoor haalde me schuim altijd uit spuitbus snel snel met zo wegwerp mes van gillete tot ik een scheerkwast een zeep kreeg voor de kerst moet nog hoop leren hoor met zo mes sta ik toch te klungelen en best eng zo mes op je keel maar ik geef niet op blijf oefenen dus ik lees mee hier op dit forum voor tips adressen enzo

Posted

Halo Duvel. veel scheerplezier gewenst met je open mes, er staat hier veel info waar je van kunt leren :D

ik zou je naam ff aanpassen zodat niet je hele email er staat :P

Posted

Welkom. Genoeg info over open mes gebruiken, en anders kan je altijd vragen hier. Wat voor mes heb je?

Verder complimenten voor het niet gebruiken van engelse termen. Enige interpunctie zou echter wel welkom zijn ;-)

Posted

Hoi Duvel, welkom hier. En als je niet wilt dat je gebruikersnaam misbruikt wordt, geef dan maar een gil. Dan pas ik het aan.

Posted

Van harte welkom Duvel. Veel lees en scheerplezier.

Enige interpunctie zou echter wel welkom zijn ;-)

Kost teveel moeite. Hij geeft toch aan dat hij lui is. :lol: