sourya Posted January 25, 2016 Posted January 25, 2016 Goodafternoon gents... Ik ben via een facebook genoot op dit forum gekomen. Van hem heb ik ook mijn eerste DE gekregen. Ik was onmiddelijk verkocht aan deze manier van scheren. Ik scheer hier mijn hoofd mee. Na een ongelukkig val van de krabber heb mij een R89 grande gekocht. Nu een paar maanden later heb ik er mij een SR bij aangekocht. Voor mijn aangezicht te scheren lukt dit prima. Nu nog de overgang naar mijn hoofd... Dit wordt een project van een jaar denk ik Even kort over mij zelf... Ik ben 28 jaar en woon in Tongeren
Snuff Posted January 25, 2016 Posted January 25, 2016 Welkom op het forum. Als je gezicht prima lukt met een open mes dan zal je hoofd niet veel problemen geven, daar hoef je (normaal toch) geen huid strak te trekken tijdens het scheren.
Frog Posted January 25, 2016 Posted January 25, 2016 Ha Sourya, leuk je hier te zien verschijnen op ons gezellige forum. van harte welkom! O trouwens, het is Jarno.
marco Posted January 25, 2016 Posted January 25, 2016 Dat eerste verstond ik niet, maar wees welkom op ons forum.
Nienke Posted January 25, 2016 Posted January 25, 2016 Van harte welkom. Veel scheer en lees plezier. Beetje oefening baard kunst . Komt vast goed.
peto Posted January 25, 2016 Posted January 25, 2016 Welkom bij deze scheergemeenschap! Veel leer en scheerplezier!!
KugelFanger Posted January 25, 2016 Posted January 25, 2016 Hoi nieuwe nat scheerder . Veel lees plezier en scheer plezier
marcanon Posted January 25, 2016 Posted January 25, 2016 welkom en veel (lees en leer)plezier hier op het forum
Dobby Posted January 25, 2016 Posted January 25, 2016 blijven oefenen hee... Is een veel langere en stijler leercurve dan met een DE. Al ben ik hier nog niet echt veel actief. Welkom
sourya Posted January 26, 2016 Author Posted January 26, 2016 thx iedereen... ik hoop vanavond een foto te kunnen maken van het materiaal... Deze post ik dan wel even
Recommended Posts